Κατόπιν επικοινωνίας με τη διευθύντρια του σχολείου σας
ενημερώνουμε ότι αύριο Παρασκευή 27/11, θα λειτουργήσει πλήρως το ωράριο των Α' και
Β΄τάξεων του σχολείου (έως τις 14:00), καθώς και το πλήρες ωράριο του ολοήμερου
τμήματος (έως τις 16:15, με ενδιάμεση ώρα αποχώρησης τις 15:30). Στο σχολείο
υπάρχει ψυγείο και φούρνοι μικροκυμάτων και τα παιδιά μπορούν να κρατούν μαζί
το μεσημεριανό τους, μαζί με τα απαραίτητα για το γεύμα (πηρούνι, κουτάλι,
πετσέτα κλπ).
Στο σχολείο παρουσιάστηκε θεατρολόγος και μουσικός σήμερα,
συνεπώς από εβδομάδα προβλέπεται να λειτουργήσει πλήρως το πρόγραμμα του
σχολείου για το σύνολο των τάξεων. Για το νέο πρόγραμμα θα ενημερώσει η
διευθύντρια αύριο ή το αργότερο τη Δευτέρα.
Σας ενημερώνουμε ακόμα ότι έχει σταλεί πρόσφατη εγκύκλιος από
το Υπουργείο Παιδείας για τη συμμετοχή στο ολοήμερο τμήμα μόνο των παιδιών που
εργάζονται και οι δύο γονείς, με βεβαίωση εργοδότη. Οι βεβαιώσεις αυτές δεν
έχουν ζητηθεί ακόμα στο σχολείο μας, αλλά εφόσον ζητηθούν, θα πρέπει να
αποφασίσουμε ως σύλλογος τη στάση μας, καθώς το περιεχόμενο της εγκυκλίου
προσκρούει στο νόμο ίδρυσης και λειτουργίας των ολοήμερων σχολείων, ο οποίος
αναφέρει ότι στο ολοήμερο πρόγραμμα συμμετέχουν κατά προτίμηση παιδιά
εργαζόμενων γονέων και όχι ότι υποχρεωτικά πρέπει να εργάζονται και ο δύο
γονείς. Η εγκύκλιος δε λαμβάνει επίσης
υπόψη το σοβαρότατο πρόβλημα της ανασφάλιστης εργασίας γονέων, όπου φυσικά
κανένας εργοδότης δεν δίνει βεβαιώσεις εργασίας.
Παρακάτω παραθέτουμε αποσπάσματα του Ν.2525/1997, με τον
οποίο καθιερώθηκαν τα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία.
Άρθρο 3
Ολοήμερο Νηπιαγωγείο
1. Καθιερώνεται η λειτουργία του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
σκοπός του οποίου είναι η αναβάθμιση της προσχολικής αγωγής και η ολοκληρωμένη
προετοιμασία των νηπίων για το Δημοτικό Σχολείο, η ενίσχυση του ρόλου της
κρατικής μέριμνας με στόχο τη μείωση των μορφωτικών και κοινωνικών διακρίσεων
και η εξυπηρέτηση των εργαζόμενων γονέων.
Άρθρο 4
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο
1. Καθιερώνεται η λειτουργία του Ολοήμερου Δημοτικού
Σχολείου σκοπός του οποίου είναι:
α) η υποχρεωτική εφαρμογή του οικείου προγράμματος διδασκαλίας
μαθημάτων,
β) η προαιρετική εφαρμογή προγραμμάτων μελέτης των μαθημάτων
της επόμενης ημέρας και προγραμμάτων δημιουργικής απασχόλησης και
γ) η προαιρετική εφαρμογή προγραμμάτων ενισχυτικής
διδασκαλίας σε μαθητές που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες.
2. Τα προαιρετικά προγράμματα μελέτης των μαθημάτων της
επόμενης ημέρας και δημιουργικής απασχόλησης παρακολουθούν κατά προτίμηση
μαθητές, των οποίων οι γονείς είναι εργαζόμενοι, είτε του ίδιου σχολείου είτε
γειτονικών σχολείων, εφόσον είναι δυνατή η πρόσβασή τους σε αυτό.
3. Τα προαιρετικά προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας
παρακολουθούν μαθητές του ίδιου ή γειτονικών σχολείων, με μαθησιακές δυσκολίες,
που υποδεικνύονται από τους οικείους συλλόγους διδασκόντων.