Τρίτη 25 Μαΐου 2021

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!!

 Αγαπητοί γονείς, 


κατόπιν καταγγελίας στο Δήμο Αθηναίων και στη γενική γραμματεία πολιτικής προστασίας ενημερωθήκαμε σήμερα ότι νέα καθαρίστρια θα αντικαταστήσει την προηγούμενη που θα λείψει για επιμόρφωση. Έτσι, από αύριο, 26/5, το σχολείο έχει και πάλι δύο άτομα ως προσωπικό καθαριότητας


Η άμεση αντίδρασή μας με τις επιστολές, το δελτίο τύπου, αλλά και τη συνεχή πίεση προς τον Δήμο σχετικά με τις ανάγκες του σχολείου είχε ξανά αποτελέσματα.

 Δυστυχώς, το πρόβλημα δεν αφορά μόνο το 36ο δημοτικό, αλλά το σύνολο των σχολείων για αυτό και πάντα προσπαθούμε να είμαστε σε επικοινωνία με άλλους συλλόγους, διεκδικώντας δυναμικά όσα απαιτούνται για τα παιδιά μας.

 Δε θα δεχτούμε την υποβάθμιση ούτε θα μείνουμε να "κλαίμε" απλώς πάνω από μια κακή κατάσταση.

Θα διεκδικούμε πάντα αυτά που μας ανήκουν

όλοι και όλες μαζί




Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ : Απομάκρυνση προσωπικού καθαριότητας από το σχολείο

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Απομάκρυνση προσωπικού καθαριότητας από το σχολείο


Εν μέσω πανδημίας και με τα τμήματα των σχολείων να κλείνουν το ένα μετά το άλλο λόγω εμφάνισης κρουσμάτων σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, τα σχολεία μένουν χωρίς προσωπικό καθαριότητας. Στο σχολείο μας, 36ο δημοτικό σχολείο Αθηνών, καθώς και στο συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο, 82ο νηπιαγωγείο Αθηνών, υπήρχαν δύο καθαρίστριες. Από σήμερα, 24/5, και μέχρι τις 16/6 η μία εκ των δύο καθαριστριών απομακρύνεται από το σχολείο, προκειμένου να παρακολουθήσει σεμινάριο επιμόρφωσης σε υπολογιστές!!!! Η καθαρίστρια που παραμένει έχει 4ωρη σύμβαση, όταν το σχολείο έχει ωράριο 8πμ-4μμ

Αναρωτιόμαστε ποιοι/-ες αναλαμβάνουν την ευθύνη εν μέσω πανδημίας να απομακρύνουν το προσωπικό καθαριότητας από τα σχολεία για κάτι που θα μπορούσε να γίνει είτε ενώ αυτά ήταν κλειστά για τους μαθητές/τριες είτε αφού τελειώσουν τα μαθήματα στις 25/6

Ποιοι/-ες αναλαμβάνουν την ευθύνη, παραβιάζοντας τα πρωτόκολλα λειτουργίας του ΕΟΔΥ, να αφήνουν 300 περίπου παιδιά και τους εκπαιδευτικούς εκτεθειμένους σε συνθήκες επικίνδυνες τόσο για τους ίδιους όσο και για τη δημόσια υγεία


Αναμένουμε απάντηση από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων, ενώ θα προχωρήσουμε σε καταγγελία στον ΕΟΔΥ, την πολιτική προστασία και τις υγειονομικές υπηρεσίες της Περιφέρειας σε περίπτωση που δεν επιλυθεί το ζήτημα άμεσα


Νέος Σύλλογος Γονέων 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών


Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

Από Δευτέρα, 17/5, ένα self test την εβδομάδα

 Αγαπητοί γονείς, 


το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε μέσω δελτίο τύπου ότι από τη Δευτέρα, 17/5, θα απαιτείται η διενέργεια self-test μία φορά την εβδομάδα για την προσέλευση μαθητών, εκπαιδευτικών, διοικητικού και λοιπού προσωπικού στα σχολεία.

Το τεστ θα διενεργείται εντός 24 ωρών πριν από την προσέλευση στο σχολείο κάθε Δευτέρα πρωί, θα δηλώνεται το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr/ και οι μαθητές θα πρέπει να φέρουν μαζί τους τη βεβαίωση αρνητικού τεστ


Μπορείτε να δείτε το Δελτίο Τύπου στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.minedu.gov.gr/news/48601-13-05-21-anakoinoseis-stadiaki-epistrofi-stin-kanonikotita-2

Παρασκευή 7 Μαΐου 2021

Προσωπικό καθαριότητας και σχολικά γεύματα

 Τα δια ζώσης μαθήματα στο σχολείο ξεκινούν στις 10 Μαϊου. Ανανεώθηκε η σύμβαση της δεύτερης καθαρίστριας και άρα ευτυχώς θα υπάρχουν δύο άνθρωποι για τον καθαρισμό του κτιρίου!

Επίσης, μαζί με τα μαθήματα ξεκινά και η διανομή σχολικών γευμάτων για τους μαθητές που είχαν δηλώσει ότι θέλουν να τα παίρνουν

Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

Έναρξη δια ζώσης μαθημάτων στις 10 Μάη

 Τη Δευτέρα, 10/5, ξεκινούν τα δια ζώσης μαθήματα στο σχολείο με παράταση σχολικού έτους έως και την Παρασκευή, 25 Ιουνίου για τα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά. 

Υποχρεωτικό είναι το self test στους μαθητές με την παράδοση της βεβαίωσης του αποτελέσματος κάθε Δευτέρα και Πέμπτη. 

  • Από σήμερα, 5/5, μπορείτε να προμηθευτείτε το πρώτο self test από τα φαρμακεία και από τις 10/5 το δεύτερο,  με το AMKA του παιδιού ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ)
  • Τα self-tests γίνονται στο σπίτι. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ.
  • Το αποτέλεσμα του self-test δηλώνεται μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr/ στην οποία μπορεί κανείς να εισέρχεται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

Αν το τεστ είναι αρνητικό εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας https://dilosi.services.gov.gr/login/?next=/templates/COVID19-SCHOOL-CARD/create/. Εσείς συμπληρώνετε και τυπώνετε ή αντιγράφετε σε χαρτί το παρακάτω έγγραφο https://self-testing.gov.gr/covid19-school-card-print.pdf

(τα έγγραφα ανοίγουν μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr/ )


Αν το τεστ είναι θετικό εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της ίδιας  πλατφόρμας.  Για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή στην πλατφόρμα περιλαμβάνεται λίστα με τις δομές.


Μπορείτε, αν θέλετε, να δείτε την Κοινή Υπουργική Απόφαση από την οποία απορρέουν τα παραπάνω εδώ 

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/document_17_1.pdf