Κυριακή 12 Μαρτίου 2023

Κάλεσμα της Ένωσης Γονέων 1ης δημοτικής κοινότητας σε κινητοποίηση έξω από το δημαρχείο τη Δευτέρα, 13/3, 3μ.μ.

Την Πέμπτη 23/2 στην παιδική χαρά της οδού Δαφνομήλη, δίπλα στο 14ο δημοτικό σχολείο Εξαρχείων, ένα τρίχρονο αγοράκι έπαιζε τραμπάλα και λόγω έλλειψης της προβλεπόμενης προστατευτικής μπάρας, το παιδί προσέκρουσε σε μεταλλικό αντικείμενο με αποτέλεσμα να χτυπήσει στην περιοχή του ματιού όπου προκλήθηκε οίδημα και χρειάζεται παρακολούθηση από γιατρό.

Ολόκληρη η παιδική χαρά παραμένει χρόνια ασυντήρητη, με πολλαπλά προβλήματα στη  δαπεδόστρωση, στα παιχνίδια και στην περίφραξή της! Το συγκεκριμένο περιστατικό αποτελεί ένα ακόμα από τα πολλά ατυχήματα που έχουν συμβεί στη συγκεκριμένη παιδική χαρά. Δεν είναι ούτε μεμονωμένο, ούτε τυχαίο. Θυμίζουμε ότι ατυχήματα, λόγω της λειψής συντήρησης, έχουν γίνει και σε σχολεία και σε άλλους χώρους που παίζουν τα παιδιά μας.

Τη στιγμή που ο Δήμος δίνει για άλλη μια φορά εκατομμύρια για μεγάλους περιπάτους, πλατάνια και βρυσούλες στην Πανεπιστημίου, μερικά μέτρα πιο πάνω τα παιδιά μας κινδυνεύουν να σκοτωθούν στο χώρο παιχνιδιού τους.

Οι αιτίες όλων αυτών των ατυχημάτων βρίσκονται στην υποστελέχωση των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου, στο γεγονός ότι οι συντηρήσεις και οι επισκευές στα σχολεία και τις παιδικές χαρές αποτελούν για το κράτος και την Τοπική Διοίκηση πολυτέλεια και κόστος. 

Το τελευταίο έγκλημα στα Τέμπη, αναδεικνύει ότι καθημερινά οι ζωές μας, οι ζωές των παιδιών μας, τους είναι κόστος. Κανείς τους δεν μπορεί να πει ότι δεν γνωρίζει τα προβλήματα των σχολείων, και των χώρων που παίζουν τα παιδιά μας, μιας και είναι δεκάδες -αν όχι εκατοντάδες- τα αιτήματα προς τους αρμόδιους φορείς από διευθυντές σχολείων, συλλόγους γονέων, μαθητικά συμβούλια για τα προβλήματα αυτά. 

Απαιτούμε από το Δήμο Αθηναίων άμεση συντήρηση των παιδικών χαρών, των χώρων άθλησης και των σχολικών συγκροτημάτων.

Δεν αποδεχόμαστε αυτή την κατάσταση που αντιμετωπίζει την ασφάλεια των παιδιών μας ως κόστος.

Καλούμε όλους τους γονείς αλλά και τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του κέντρου της  Αθήνας σε παράσταση διαμαρτυρίας στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αθήνας, τη Δευτέρα 13 Μαρτίου, 3μμ , να μην δεχτούν αυτή την κατάσταση, να αγωνιστούμε για σύγχρονες υποδομές που να είναι σε θέση να ικανοποιούν τις σύγχρονες ανάγκες των παιδιών μας

ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΝΕΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ

 (Το παρακάτω ψήφισμα υπογράφεται και από τον Νέο Σύλλογο Γονέων του 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών, καθώς και από άτομα/γονείς της περιοχής)

Αθήνα, 10 Μαρτίου 2023


Η αφορμή για το παρόν ψήφισμα που απευθύνουμε στο Συμβούλιό Σας είναι το ατύχημα ενός τρίχρονου αγοριού στην παιδική χαρά της οδού Δαφνομήλη (παιδική χαρά 112 του ΟΠΑΝΔΑ), στη Νεάπολη Εξαρχείων, το οποίο έλαβε χώρα την Τρίτη 21/02/2023. Η πρόσκρουση του μικρού αγοριού σε μεταλλικό στοιχείο της τραμπάλας λόγω της απουσίας της προβλεπόμενης προστατευτικής μπάρας, είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στην περιοχή του δεξιού οφθαλμού και να υποστεί «κάκωση κεφαλής, έντονο οίδημα και μωλωπισμό άνω και κάτω βλεφάρου και κροταφικές εκδορές», σύμφωνα με τη σχετική ιατρική γνωμάτευση, που βρίσκεται στη διάθεσή σας.

Η αίτια είναι όμως τα επαναλαμβανόμενα σοβαρά ατυχήματα που λαμβάνουν χώρα σε αυτήν την παιδική χαρά, με τραγικότερο όλων αυτό που συνέβη στις 27/5/2022, όταν ο τότε πεντάχρονος μικρός βρέθηκε καταπλακωμένος από τη σιδερένια καγκελόπορτα της παιδικής χαράς, με αποτέλεσμα να νοσηλευτεί σε σοβαρή κατάσταση και για αρκετό διάστημα.

Ακολούθησε έντονη κινητοποίηση και διαμαρτυρία της τοπικής κοινωνίας και το θέμα τέθηκε υπ΄ όψιν Σας κατά τη 14η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου έτους 2022. Σε συνέχεια των παραπάνω, υπήρξε προσωπική δέσμευση του Δημάρχου ότι θα αποκατασταθεί η όποια ακαταλληλότητα της παιδικής χαράς. Η μόνη παρέμβαση που έγινε ήταν να οξυγονοκολληθεί εκ νέου η πόρτα, χωρίς να πέσει στην αντίληψή μας κάποιος συνολικός έλεγχος της καταλληλότητας της παιδικής χαράς.

Στο ενδιάμεσο των δύο προαναφερθέντων ατυχημάτων, στις 23/12/2022 ένα ακόμα πεντάχρονο αγοράκι οδηγήθηκε στο νοσοκομείο για ράμματα μετά από πτώση  στο ακατάλληλο για παιδική χαρά κεκλιμένο έδαφος που ενώνει την παιδική χαρά με το γήπεδο του μπάσκετ. Να σημειωθεί ότι και στο παρελθόν έχει σημειωθεί σειρά αντίστοιχων ατυχημάτων λόγω της ακαταλληλότητας του εδάφους, αφού  η συγκεκριμένη παιδική χαρά είναι στρωμένη με χαλίκι που σε πολλά σημεία του βρίσκεται πάνω από τσιμέντο, κατά πλήρη παράβαση όλων των πρωτοκόλλων ασφαλείας και της κοινής λογικής, με αποτέλεσμα πτώσεις από ελάχιστο έως ανύπαρκτο ύψος να καταλήγουν σε ράμματα (όπως η περίπτωση τετράχρονου τότε κοριτσιού τον Οκτώβριο του 2021), αφού η ύπαρξη τσιμέντου κάτω από τα χαλίκια πολλαπλασιάζει την ένταση της πρόσκρουσης.

Όπως σας είναι γνωστό, το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο (ΥΑ 28492/2009, όπως ισχύει), απαιτεί κάθε παιδική χαρά :

1) Να διαθέτει ζώνη όδευσης στο εσωτερικό της, πλάτους 1,50μ.(άρθρο 3 παρ.1), που η συγκεκριμένη παιδική χαρά ΔΕΝ διαθέτει. 

2) Να διαθέτει σύστημα αποτροπής εισόδου αδέσποτων ζώων (άρθρο 3 παρ. 1), που η συγκεκριμένη παιδική χαρά ΔΕΝ διαθέτει.

3) Για το σχεδιασμό της εγκατάστασης και χρήσης των εξοπλισμών να λαμβάνονται υπόψη τα πρότυπα του ΕΛΟΤ αναφορικά με, μεταξύ άλλων, «την προστασία του χρήστη από πτώση (μπάρα, φράγμα κ.τλ.) και την καταλληλότητα των προσβάσεων στον εξοπλισμό (σκάλες, ράμπες κλπ.)» (άρθρο 3 παρ. 4). Όπως προαναφέρθηκε, η έλλειψη μπάρας στην τραμπάλα οδήγησε πριν από λίγες μέρες στο σοβαρό τραυματισμό ενός τρίχρονου παιδιού.

Περαιτέρω, σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο (άρθρο 4 ΥΑ 28492/2009, όπως ισχύει) :

«1. Στην παιδική χαρά δεν πρέπει να τίθεται σε κίνδυνο η υγεία και η ασφάλεια των παιδιών. Ειδικότερα:

 α. Ο εξοπλισμός πρέπει να είναι ειδικά σχεδιασμένος για ατομικό ή ομαδικό παιχνίδι.

 β. Τα όργανα, οι κατασκευές και τα υλικά τους πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές που προβλέπονται στη σειρά προτύπων ΕΛΟΤ ΕΝ 1176 (ΕΝ 1176).

 γ. Οι επιφάνειες πτώσης πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές της σειράς προτύπων ΕΛΟΤ ΕΝ 1176-1, ΕΛΟΤ ΕΝ 1177 (ΕΝ 1177) και ΕΛΟΤ ΕΝ 71-3», κάτι που εν προκειμένω, όπως προεκτέθηκε, δεν ισχύει.


Από όσα προαναφέρθηκαν προκύπτει ότι καμία από τις παραπάνω υποχρεώσεις δεν τηρούνται εν προκειμένω, αφού ουδείς έχει προβεί σε έλεγχο ή συντήρηση της παιδικής χαράς κατά τα τελευταία χρόνια. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η μπάρα της τραμπάλας απουσιάζει σχεδόν δύο χρόνια και το συνεργείο που «επιδιόρθωσε» την πόρτα της εισόδου μετά το περσινό σοβαρό ατύχημα δεν μπήκε καν στον κόπο να τοποθετήσει και την μπάρα που απουσίαζε. Για συνολικό έλεγχο δεν μιλάμε καν…


Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα πάντα με το νόμο (άρθρο 6 ΥΑ 28492/2009, όπως ισχύει) :

« Η παιδική χαρά λειτουργεί με ευθύνη του οικείου ΟΤΑ, ο οποίος λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία της και γενικά για την εφαρμογή των διατάξεων της παρούσας……Ο ΟΤΑ οφείλει να ελέγχει την τήρηση του προγράμματος συντήρησης και γενικά τη σωστή λειτουργία της παιδικής χαράς…. Η συντήρηση της παιδικής χαράς πρέπει να σχεδιάζεται και να διενεργείται σύμφωνα με τα πρότυπα ΕΛΟΤ ΕΝ 1176 - 7 ή ισοδύναμα αυτών, τις οδηγίες του κατασκευαστή και τη συχνότητα χρήσης του εξοπλισμού. Για το λόγο αυτό θα πρέπει:

α. Να συντάσσεται πρόγραμμα τακτικής συντήρησης.

β. Να τηρείται πρωτόκολλο καθημερινού ελέγχου για κάθε παιδική χαρά και να καταγράφονται τυχόν βλάβες. Ο έλεγχος αφορά στον εξοπλισμό, στο έδαφος, στην περίφραξη και στον χώρο γύρω από την παιδική χαρά. Ενδεικτικά σημεία ελέγχου είναι η καθαριότητα του εξοπλισμού και του περιβάλλοντος χώρου, η τήρηση των αποστάσεων ανάμεσα στον εξοπλισμό και στο έδαφος, η κατάσταση του δαπέδου, οι εκτεθειμένες θεμελιώσεις, τα αιχμηρά άκρα, τα τμήματα που λείπουν, η δομική αρτιότητα και η υπερβολική φθορά κινούμενων ή μη τμημάτων.

γ. Να εξασφαλίζεται η άμεση επισκευή του φθαρμένου εξοπλισμού ή τμημάτων αυτού και ό,τι άλλο κρίνεται αναγκαίο, προκειμένου να διασφαλίζεται συνεχώς η ασφαλής παραμονή των παιδιών στην παιδική χαρά.

δ. Να τίθεται εκτός λειτουργίας ο εξοπλισμός, ο οποίος θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των παιδιών, έως ότου επισκευαστεί και να αντικαθίσταται, όταν κρίνεται ότι η επισκευή του είναι αδύνατη. Εάν ένα μόνο τμήμα του εξοπλισμού είναι προς αντικατάσταση, θα πρέπει τα παραμένοντα τμήματα να εξακολουθούν να είναι λειτουργικά και ασφαλή, σύμφωνα με τις απαιτήσεις ασφαλείας των προτύπων, άλλως τίθεται εκτός λειτουργίας το σύνολο του εξοπλισμού…»

Στο νόμο περιγράφεται, τέλος, αναλυτικά, η διαδικασία για την εξασφάλιση και διατήρηση σε ισχύ του πιστοποιητικού καταλληλότητας που ΚΑΘΕ παιδική χαρά απαιτείται να διαθέτει.


Ως δημότες Αθηναίων, υπόχρεοι στην καταβολή δημοτικών τελών τα οποία - ως γνωστόν - έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα και ως γονείς ανήλικων παιδιών που κάνουν καθημερινή χρήση της συγκεκριμένης παιδικής χαράς, μπορούμε να σας βεβαιώσουμε ότι ο Δήμος δεν εκπληρώνει ΚΑΜΙΑ από τις παραπάνω νόμιμες υποχρεώσεις του, αφήνοντας να πλανάται η απειλή της επ΄ αόριστον διακοπής της λειτουργίας της παιδικής χαράς κάθε φορά που διαμαρτυρόμαστε για όλες αυτές τις εγκληματικές παραλείψεις. 


Για τους λόγους αυτούς ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:


- να μπορέσουμε να ζούμε στη γειτονιά μας σε καθεστώς ασφάλειας, τόσο στην παιδική χαρά, όσο και στον παρακείμενο αθλητικό χώρο

-να υπάρξει ένας ολοκληρωμένος άμεσος έλεγχος καταλληλότητας της παιδικής χαράς και σχεδιασμός αποκατάστασης οποιασδήποτε επικίνδυνης έλλειψης ή βλάβης,  ο οποίος και  θα κοινοποιηθεί, ως οφείλεται, στους κατοίκους της συγκεκριμένης γειτονιάς

- να αποκατασταθεί ο αθλητικός χώρος και οι μπασκέτες που έχουν αφαιρεθεί από το καλοκαίρι του 2018, όταν υποχώρησε το έδαφος και σχηματίστηκαν τρεις μεγάλες τρύπες. Οι τρύπες καλύφθηκαν με χώμα και τσιμέντο, μετά από επανειλημμένες εκκλήσεις γονέων της περιοχής, οι μπασκέτες δεν επανήλθαν ποτέ και ο χώρος είναι σε εγκατάλειψη. Δε γνωρίζουμε επίσης αν διερευνήθηκαν ποτέ τα αίτια της καθίζησης του εδάφους! 

-να εισπράξουμε την πολιτική βεβαιότητα ότι οι δημοτικές πρωτοβουλίες δε θα έπονται των δυσάρεστων γεγονότων αλλά θα φροντίζουν να τα προλαμβάνουν


Παράλληλα, σας δηλώνουμε ότι είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε χρήση κάθε μέσου για να προασπίσουμε τα νόμιμα δικαιώματά μας, των οποίων ρητώς επιφυλασσόμαστε.


Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΑΡΤΙΟΥ

Το Σάββατο, 11/03/23, θα πραγματοποιηθεί  ανοιχτό Δ.Σ. εντός του σχολείου στις 4.30 μ.μ. 


ΘΕΜΑΤΑ

1. Απολογισμός αποκριάτικου πάρτι και επίσκεψης στο θέατρο

2. Σχολικό κτίριο - επισκευές

3. Εκδηλώσεις για Πάσχα

4. Βάρδιες δραστηριοτήτων

5. Κινητοποίηση στο δημοτικό συμβούλιο για ατύχημα στην παιδική χαρά

(https://sg36.blogspot.com/2023/02/blog-post_23.html)

6. Διάφορα  


Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς. 



      Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                           Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ                                                   ΑΓΓΕΛΗ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΟΡΓΗ! ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΑΛΥΦΘΕΙ!

Χαιρετίζουμε την μαζική συμμετοχή των Ενώσεων και των Συλλόγων Γονέων της Αττικής στην μεγαλειώδη κινητοποίηση της Κυριακής 5 Μάρτη στο Σύνταγμα, όπου εκφράστηκε η οργή και η αγανάκτηση μας για το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη που κόστισε 57 ανθρώπινες ζωές.

Δεκάδες μαύρα μπαλόνια γέμισαν τον ουρανό και δώσαμε υπόσχεση να μη σταματήσουμε εδώ!

Παράλληλα για ακόμα μια φορά καταγγέλλουμε την επιχείρηση καταστολής των κινητοποιήσεων από την κυβέρνηση.

 Συνεχίζουμε……

 Η ασφάλεια και η ανθρώπινη ζωή δεν είναι κόστος! Δίνουμε αγωνιστική συνέχεια απαιτώντας μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα μέσα μεταφοράς, στα σχολεία, σε όλους τους χώρους δουλειάς! Οι αγώνες μας να γίνουν παρακαταθήκη για το μέλλον, για τη ζωή των παιδιών μας! 


Καλούμε τις Ενώσεις και τους Συλλόγους Γονέων να ενώσουν τη φωνή τους με τους μαθητές και τους φοιτητές

 την Τετάρτη 8/3/2023 στις 12.00 στα Προπύλαια




ΠΡΑΚΤΙΚΑ Δ.Σ. ΦΛΕΒΑΡΗ 2023

 

 Το Σάββατο, 18/02/23, συνεδρίασε το Δ.Σ. του Νέου Συλλόγου Γονέων. Παρούσες εκ μέρους του Δ.Σ. ήταν οι: Χρυσούλα Παπαγεωργίου, Θεοδώρα Αγγελοπούλου, Άγγελη Ανδρικοπούλου, Μυρτώ Λαζαρίδου, Boyka Boneva, Αγγελική Βαλσαμάκη, καθώς και γονείς του σχολείου. Δικαιολογημένη απούσα ήταν η Katrin Kretschmer.

Στο Δ.Σ. αυτό συζητήθηκε αποκλειστικά το αποκριάτικο πάρτι της επόμενης ημέρας. Έγινε ανακαιφελαίωση των οργανωτικών θεμάτων, τακτοποιήθηκαν τα δώρα της λαχειοφόρου και δόθηκε ραντεβού για την επόμενη ημέρα. 








      Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                           Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ




ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ                                             ΑΓΓΕΛΗ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΥΡΙΟ, 5/3. ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Αγαπητοί γονείς,

'Εχετε ήδη προμηθευτεί από μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων τα εισιτήριά σας για την αυριανή παράσταση (Κυριακή, 5/3) "Είμαστε Πάτσι". Η παράσταση ξεκινά στις 11.30πμ και καλό θα είναι να βρισκόμαστε εκεί τουλάχιστον 20 λεπτά νωρίτερα. 

Το Σύγχρονο Θέατρο βρίσκεται στην οδό Ευμολπιδών 45, στον Κεραμεικό. 

Μπορείτε να φτάσετε εκεί με το μετρό, να κατεβείτε στη στάση Κεραμεικός και να περπατήσετε 3-4 λεπτά ή και με τα λεωφορεία 813 και 856 από τη στάση Ρεξ και να κατεβείτε σε 7 και 5 στάσεις αντίστοιχα (στην Ιερά Οδό).

Κάποιοι γονείς έχουν δώσει ραντεβού 10.30πμ στην πλατεία Εξαρχείων για να έρθουν με τα πόδια (27 λεπτά απόσταση).

Εξαιτίας των τραγικών γεγονότων στα Τέμπη αύριο υπάρχει απεργία και στο μετρό, αλλά θα κυκλοφορούν συρμοί για τη διευκόλυνση του κόσμου από και προς την κινητοποίηση στο Σύνταγμα, 11π.μ. Σίγουρα ο κόσμος θα είναι πολύς και οι δρόμοι πιθανά να είναι κλειστοί σε διάφορα σημεία, οπότε καλό είναι να ξεκινήσετε λίγο νωρίτερα όσοι/ες χρησιμοποιήσετε μέσα υπέργεια (λεωφορείο, αυτοκίνητο, ταξί).

Και η Ομοσπονδία Γονέων καλεί στην αυριανή κινητοποίηση, 11πμ στο Σύνταγμα, η οποία σίγουρα θα κρατήσει αρκετή ώρα οπότε μετά το θέατρο μπορεί και να την προλάβουμε. Όσοι/ες δεν πάμε θέατρο βρισκόμαστε στις 11πμ στο Σύνταγμα.

Να είμαστε καλά!

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΑΝΑΒΟΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

 Αγαπητοί γονείς,



Όπως θα έχετε ίσως δει το σχολείο βάφεται μέσα και έξω και επισκευάζονται προβλήματα χρόνων.


Εδώ και πολλά χρόνια, σε συνεργασία με τον σύλλογο διδασκόντων, ο Σύλλογος Γονέων αγωνίζεται για την επισκευή και ανακαίνιση του σχολείου. Η βιβλιοθήκη στην οποία στεγάζεται και το τμήμα υποδοχής ήταν γεμάτη μούχλα. Οι τουαλέτες σε άθλια κατάσταση με σπασμένα πλακάκια, πόρτες κ.ο.κ.  Και το κυριότερο! Δεν ήταν λίγες οι φορές που από τύχη δεν είχαμε σοβαρούς τραυματισμούς: Όταν έπεσε το κάτω μέρος μπαλκονιού ενώ τα παιδιά έκαναν διάλειμμα, όταν πλημμύρισε το σχολείο και καταστράφηκαν βιβλία, όταν έφυγε η μεταλλική πόρτα της αίθουσας εκδηλώσεων…  (αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα υπομνήματα και τις φωτογραφίες που βρίσκονται στο blog).



Τα τελευταία 5 χρόνια στέλνονταν διαρκώς υπομνήματα και αιτήματα προς τις αρμόδιες δημοτικές αρχές. Είχαν γίνει συναντήσεις με συμβούλους του δημάρχου και αρμόδιους αντιδημάρχους. Υπήρξαν κινητοποιήσεις σε δημοτικά συμβούλια, συμμετοχή σε συνεδριάσεις της 1ης δημοτικής κοινότητας και της αντίστοιχης σχολικής επιτροπής, καθώς και δημοσιεύματα, πάντα στο πλαίσιο ότι είναι υποχρέωση του δήμου να φτιάχνει και να συντηρεί το σχολικό κτίριο, μακριά από λογικές βάσει των οποίων εμείς ως γονείς θα έπρεπε να βάλουμε ξανά το χέρι βαθιά στην τσέπη για θέματα που ήδη έχουμε πληρώσει με τα δημοτικά τέλη, τους φόρους κλπ.

Για όλα τα παραπάνω ήσασταν ενήμεροι/ες και φυσικά, θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για οποιαδήποτε εξέλιξη. 

Με την ίδια λογική λοιπόν, είμαστε στην εξαιρετικά ευχάριστη θέση να σας ενημερώνουμε σήμερα ότι οι καρποί αυτής της πολύχρονης προσπάθειας και της άσκησης πίεσης προς του αρμόδιους απέδωσαν καρπούς με το σχολείο να βάφεται και επιτέλους να επισκευάζονται προβλήματα που είχαν πλέον χρονίσει. 


Δυστυχώς, τα ευχάριστα νέα συνοδεύονται (προσωρινά όμως) και από ένα κόστος. Ο δήμος έκανε την επιλογή να φτιαχτεί το σχολείο ενώ αυτό λειτουργεί. Φυσικά, αυτό προκαλεί δυσλειτουργία και ταλαιπωρία και των εκπαιδευτικών και των παιδιών. Τα συνεργεία εργάζονται κυρίως Σαββατοκύριακα, αλλά και καθημερινές (εκτός των αιθουσών).


Η ενημέρωση που είχαμε είναι ότι αυτό το Σάββατο, 4/03/23, θα ολοκληρωθεί το βάψιμο στην αίθουσα εκδηλώσεων και τις αίθουσες του ισογείου. Για τον λόγο αυτό δε θα  πραγματοποιηθούν οι δραστηριότητες που οργανώνουμε.


Ελπίζουμε ότι το επόμενο Σάββατο όλα θα λειτουργήσουν κανονικά. Και βέβαια, θα αναπροσαρμοστεί και το ποσό πληρωμής για τον μήνα Μάρτη.


Ας ελπίσουμε ότι θα είναι η τελευταία ταλαιπωρία που υφίστανται τα παιδιά, οι δάσκαλοι/ες και εμείς για την επισκευή του σχολικού κτιρίου που σύντομα όμως θα το χαιρόμαστε ανακαινισμένο και κυρίως ασφαλές.


Σας ευχαριστούμε