Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

'Εμεινε μόνο μία εβδομάδα σχολείου για το 2023

 Αγαπητοί γονείς,

Τελευταία σχολική εβδομάδα για το 2023! 

Το bazaar ολοκληρώθηκε το Σάββατο, 16/12, με μεγάλη επιτυχία. Τα παιδιά φάνηκαν αρκετά χαρούμενα και όσοι/ες βρεθήκαμε το Σάββατο περάσαμε όμορφα. Ευχαριστούμε πάρα πολύ όλους τους γονείς που πρόσφεραν φαγητά, παιχνίδια, βιβλία και άλλα αντικείμενα, ενώ ευχαριστούμε ιδιαίτερα τόσο τα παιδιά που ήρθαν στο εργαστήριο κατασκευής στολιδιών όσο και εκείνα που έφτιαξαν μόνα τους κατασκευές και τις πρόσφεραν στο bazaar. 

Η οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου μέσω του bazaar δίνει τη δυνατότητα να καλύπτονται έξοδα μαθητών/μαθητριών για προμήθεια σχολικών ειδών, αλλά και κάλυψη αριθμού εισιτηρίων σε σχολικές εκδρομές, προκειμένου όλα τα παιδιά να μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα. Όταν απαιτείται, ενισχύονται και οικογένειες του σχολείου με είδη πρώτης ανάγκης. Επιπλέον, τα έσοδα του Συλλόγου συμβάλλουν στη μείωση εισιτηρίου σε θεατρικές παραστάσεις και σε εκδρομές που διοργανώνονται από τον Σύλλογο Γονέων μέσα στη χρονιά, καθώς και στην κάλυψη εξόδων εκδηλώσεων του Συλλόγου (γιορτή Χριστουγέννων, Αποκριών, Πάσχα, καλοκαιριού κ.λπ.) κάθε χρονιά. Αγοράζονται δώρα για τα παιδιά (υποδοχή πρώτης δημοτικού, αναμνηστικά έκτης δημοτικά, δώρα για την κοπή πίτας σε κάθε τάξη κ.ά.) και χρηματοδοτούνται δράσεις που ομορφαίνουν το σχολείο (ζωγραφιά εισόδου, φυτεύσεις κ.ά.).

Πάγια θέση του Συλλόγου είναι η διεκδίκηση από τον δήμο και το υπουργείο Παιδείας σχολικών υποδομών ασφαλών και κατάλληλων για την ισότιμη εκπαίδευση όλων των παιδιών. Για πάρα πολλά χρόνια το σχολείο είχε εγκαταλειφθεί από τις δημοτικές υπηρεσίες, όμως, η επιμονή και οι δυναμικές μας παρεμβάσεις  φέρνουν αποτέλεσμα. Μετά το περσινό βάψιμο (το πρώτο από την στέγαση του σχολείο στο συγκεκριμένο κτίριο), επισκευάστηκαν οι εξωτερικές πόρτες, αγοράστηκαν και τοποθετήθηκαν οι κουρτίνες, έγινε μόνωση στις ταράτσες, τοποθετήθηκε προστατευτικό κάγκελο στο κάτω προαύλιο, ενώ αύριο θα τοποθετηθούν και τα νέα ντουλάπια στις τάξεις. Όπως ενημερωθήκαμε σήμερα, από Δευτέρα που δε θα γίνονται μαθήματα, ξεκινούν και οι εργασίες στις τουαλέτες. 

Τα παραπάνω, αν και θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, έγιναν και θα συνεχίσουν να γίνονται χάρη σε μια συλλογική και συστηματική δουλειά, χάρη στη συνεργασία του Συλλόγου γονέων με τον Σύλλογο Διδασκόντων, με πίστη στο δημόσιο και δωρεάν σχολείο.

Σας ευχαριστούμε όλους και όλες για τη συμβολή σας.

Να είμαστε καλά και με διάθεση για νέες, όμορφες δράσεις!


(οι δραστηριότητες του Συλλόγου στο σχολείο θα ξεκινήσουν ξανά το πρώτο Σάββατο μετά το άνοιγμα των σχολείων, 13/1/2024)




(στη φώτο ο Baba Noel των Εξαρχείων με σάκο γεμάτο αγάπη και αλληλεγγύη)

Για την εξοργιστική δήλωση της Υφυπουργού Παιδείας.

Στα χνάρια των προκατόχων της η Δόμνα Μιχαηλίδου φαίνεται πως είναι άξια συνεχίστρια όχι απλά μιας καταστροφικής εκπαιδευτικής πολιτικής, αλλά και του πνεύματος κοροϊδίας και ειρωνείας προς όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και γονείς. Με περίσσιο θράσος δήλωσε εντός της Βουλής, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι είναι καλό για τα παιδιά το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολείων, αφού θα περπατάνε περισσότερο και επικαλέστηκε την προτροπή του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για 8χλμ περπάτημα/ημέρα! 

Υπάρχουν στιγμές που εμείς οι γονείς και τα παιδιά μας θεωρούμε πως τα έχουμε δει ή ακούσει όλα, αλλά τελικά, πάντα υπάρχει κάτι ακόμα. Δεν είχαμε και ιδιαίτερες προσδοκίες από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, παρόλα αυτά ο χλευασμός και η ειρωνεία δεν επιτρέπεται σε κανέναν, πόσο μάλλον σε φορείς πολιτικής εξουσίας και εκπροσώπησης. Αν και βέβαια τα έργα δηλώνουν και ήθος.

Το δημόσιο σχολείο μαραζώνει με σχέδιο. 

🌑Η αύξηση του ορίου μαθητών ανά τάξη έφερε εκατοντάδες συγχωνεύσεις τμημάτων και δημιουργία πολυπληθών τάξεων με αριθμούς που σε καμία περίπτωση δεν προωθούν μαθησιακούς και παιδαγωγικούς στόχους. Από πότε έγινε παιδαγωγικός κανόνας η αύξηση του αριθμού μαθητών/τριων σε ένα τμήμα; Από πότε οι τάξεις του ’50 αποτελούν πρότυπο για το 2024;

🌑Οι συγχωνεύσεις ολόκληρων σχολείων αφανίζουν το σχολείο της γειτονιάς, το σχολείο της κοινότητας και δημιουργούν σχολεία μεγαθήρια. Εκτός των σοβαρών δυσκολιών της ίδιας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, σε μια εποχή που υπάρχει έξαρση βίας σίγουρα τα απρόσωπα σχολεία, οι πολυπληθείς τάξεις σε συνδυασμό με τους ελάχιστους εκπαιδευτικούς, την απουσία σταθερού προσωπικού ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και συνολικά, κοινωνικής πολιτικής, επιτείνει την ήδη προβληματική και επικίνδυνη κατάσταση.

🌑Θα ήταν δε παράλειψη να μην συνυπολογίσουμε στις αρνητικές συνέπειες των συγχωνεύσεων τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών. Όταν αναγκάζονται να τρέχουν σε δύο, τρία, ακόμα και τέσσερα σχολεία, έχοντας έναν τεράστιο αριθμό παιδιών να διαχειριστούν, είναι πραγματικά δύσκολο να υπάρχει ολόπλευρη παιδαγωγική προσέγγιση είτε εξατομικευμένη είτε σε ολόκληρες τάξεις.

Μπορεί να στάθηκε αφορμή για την εξοργιστική δήλωση της κ. Μιχαηλίδου η αναφορά εντός Βουλής συγχωνεύσεων σχολείων στη Θεσσαλονίκη, ξέρουμε, όμως, ότι το ίδιο συμβαίνει σε όλη τη χώρα. Ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας έχουμε συγχωνεύσεις τάξεων δημοτικού, κλεισίματα γυμνασίων, μη λειτουργία ειδικοτήτων σε όλα τα ΕΠΑΛ.

💣Οι συγχωνεύσεις γίνονται καθαρά για οικονομικούς λόγους.

Αν, λοιπόν, κ. Μιχαηλίδου σας ενδιαφέρει η άθληση των παιδιών μας τότε φροντίστε να υπάρχουν εντός και εκτός σχολείων σοβαρές και ασφαλείς γυμναστικές εγκαταστάσεις, με το κατάλληλο μόνιμο προσωπικό και δωρεάν πρόσβαση για όλα τα παιδιά. Σταματήστε να υποβαθμίζετε διαρκώς τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση. Και πάψτε να μας ειρωνεύεστε σε βάρος της ζωής των παιδιών μας. 

          Ένωση Γονέων 1ης δημοτικής κοινότητας δήμου Αθηναίων

              enoshgoneon1koinothtas@gmail.com

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ BAZAAR 2023: 15-16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

 Αγαπητοί γονείς,

Ο Σύλλογος Γονέων διοργανώνει και φέτος το Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ του σχολείου μας την Παρασκευή 15 και το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου

ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΠΑΖΑΡ

Στις 15 Δεκεμβρίου θα γίνει την ώρα λειτουργίας του σχολείου (8.00-13.15), ώστε να το επισκεφθούν τα παιδιά με τους δασκάλους/τις δασκάλες τους. Όπως και πέρσι, σε συνεννόηση με τον Σύλλογο Διδασκόντων και τη Διεύθυνση του σχολείου, θα στηθούν πάγκοι και οι εκπαιδευτικοί θα φέρνουν τα παιδιά ανά τάξη στο χώρο διεξαγωγής. Τα παιδιά θα έχουν μαζί τους χαρτζιλίκι που εσείς θα κανονίσετε. Φυσικά, κανένα παιδάκι δε θα μείνει χωρίς λιχουδιά.

Στις 16 Δεκεμβρίου το μπαζάρ θα γίνει πάλι εντός του σχολείου τις ώρες διεξαγωγής των δραστηριοτήτων.

Από το Σάββατο, 9 Δεκεμβρίου έως και την Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου θα συγκεντρώνονται οι προσφορές και οι δημιουργίες σας. Κάθε πρωί, από τις 8.00 – 8.30, μέλη του συλλόγου μας θα είναι έξω από το σχολείο και θα συγκεντρώνουν τις προσφορές σας. Τα τρόφιμα/γλυκίσματα καλό είναι να παραδοθούν την ημέρα έναρξης του μπαζάρ.

Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά, γούρια, κάρτες, ημερολόγια, 

παλιά παιχνίδια και βιβλία σε καλή κατάσταση, κοσμήματα, καλλυντικά, σπιτικά γλυκίσματα,

μαρμελάδες, λικέρ, γλαστράκια, φαναράκια, κασκόλ, γάντια, φουλάρια

 και όποια άλλη δημιουργία θέλετε να προσφέρετε στο μπαζάρ του Συλλόγου μας.

Θέλοντας να εκφράσουμε, έστω και συμβολικά, μήνυμα ειρήνης, αλληλεγγύης και αγάπης, ζητάμε από όλους τους γονείς, από όποια χώρα κι αν κατάγονται, να φτιάξουν αλμυρές και γλυκές λιχουδιές της δικής τους παράδοσης και να τις φέρουν στο μπαζάρ.

Το Σάββατο,16/12, θα φτιάξουμε ζεστό κρασί για μεγάλους και ζεστό ρόφημα για μικρούς!

Περιμένουμε με χαρά τις προσφορές και τις δημιουργίες σας! 


Για να στηριχθούν οι πάγκοι του μπαζάρ θα χρειαστούμε γονείς στο σχολείο και την Παρασκευή και το Σάββατο.  Μπορείτε να δηλώσετε ώρες και μέρες διαθεσιμότητας στο mail του Συλλόγου ή και τηλεφωνικά στα μέλη του Δ.Σ.

Χρυσούλα: 6976439775, Άγγελη: 6987337379, Μυρτώ: 6973263264, Katrin: 6942992810, Θεοδώρα: 6989929852, Αγγελική: 6942089602, Boyka: 6981231669

Ανυπομονούμε και γι’ αυτήν τη γιορτινή μας συνάντηση!!! 

Νέος Σύλλογος Γονέων 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών







PAZZAR KRISHLINDJE 2023
15-16 DHJETOR

TE DASHUR PRINDER 

Shoqata e prinderve organizon  edhe kete vit pazarin e krishlindjeve te sholles some te premten ne 15 dhe te shtunen 16 dhjetor.


ORET DHE DITET E FUNKSIONIMIT TE PAZARIT

Ne daten 15 dhjetor do te zhvillohet ne orarin e mesimit (8.00-13.15)ne menyre qe femijet ta vizitojne ate me mesuesit e tyre.
Ashtu si vitin e kaluar.Ne konsultim me shoqaten e Arsimtarve dhe Drejtorine e shkolles.Do te ngrigen banka dhe mesuesit e cdo klase do shikojne ti vozitojne.
Femijet do te kene lek me vete te cilat ju do tja u jipni(sa te kini mundesi).
Sigurisht qe as nje femije nuk do te mbetet pa as nje embelsire.
Ne daten 16 dhjetor do te zhvillohet serisht pazaro brenda shkolles gjate ore te aktiviteteve.
Nga e shtuna 9 dhjetor deri te premten 15 dhjetor ofertat dhe krisimet tuaja do te mlidhen cdo mengjes, nga ora 8.00-8.30 te anetaret e klubit tone do te jene jashte shkolles per te mbledhur ofertat tuaja.
Ushqimi/Embelsirat duhet te dorzohen me diten e fillimit te pazarit.
Dekorime per Krishlindje  kartolina,kalendare,lodra dhe Libra te vjetra ne gjendje te mire,bizhuteri kozmetike,embelsira shtepiake ,recel,liker,funereal,shall,doreza dhe cdo krijim tjeter qe deshironi.
Te afroni ne pazarin e shoqates duke dashur te shprehim qofte edhe simbolikisht nje mezazh paqeje.
Solidariteti dhe dashurie u kerkojme te gjithe prinderve nga cili vend qofshin ata qe vine te bejne ushqime te kripura dhe te embla te tradites se tyre dhe ti sjellin ne pazar.
Te shtunen ne 16/12 do te bejme very te nxehte per te rriturit  dhe pije te nxehte per femijet.
Ne mezi presim ofertat dhe krijimet e tuaja!!
Per te mbeshtetur tezgat e pazarit do te na duhen prinderit ne shkolle te premten dhe te shtunen. 
Oret dhe ditet e dishpunuesmerise mund ti dergoni ne mailin e shoqates ose ne telefon te anetareve.
Chrysoula:6976439775
Aggeli:6987337379
Myrto:6973263264
Katrin:6942992810
Theodhora:6989929852
Ageliki:6942089602
Boyka:6981231669


Edhe ne mezi presim kete takim festival!!!!!



SHOQATA E RE E PRINDERVE TE SHKOLLES 36 FILLORE.






Dear Parents,

The Parents' Association is organizing our school's Christmas bazaar on Friday 15 and Saturday 16 December.

BAZAAR HOURS AND DAYS OF OPERATION

On December 15, it will take place during school hours (8.00-13.15), so that the children can visit it with their teachers. As last year, in consultation with the Teachers' Association, benches will be set up and the teachers will bring the children by class to the venue. The children will have pocket money with them which you will arrange. Of course, no child will be left without a treat.

On December 16, the bazaar will take place again inside the school during the hours of the activities.

From Saturday, December 9th until Friday, December 15th, your offers and creations will be collected. Every morning, from 8.00 – 8.30am, members of our club will be outside the school collecting your offers. Food/sweets should be delivered on the day the bazaar starts

Christmas decorations, charms, cards, diaries, old toys and books in good condition, jewelry, cosmetics, homemade sweets, jams, liqueurs, pots, scarves, gloves and any other creation you want to offer at our Association's bazaar.

We want to express, even symbolically, a message of peace, solidarity and love, so we ask all parents, from whatever country they come from, to make salty and sweet food of their own tradition and bring them to the bazaar.

On Saturday, 16/12, we will make hot wine for adults and a hot drink for children!

We look forward to your offers and creations!

We will need parents at school on both Friday and Saturday. You can state hours and days of availability in the Association's email or by phone to the members of the Board of Directors.
Chrisoula: 6976439775, Ageli: 6987337379, Myrto: 6973263264, Katrin: 6942992810, Theodora: 6989929852, Angeliki: 6942089602, Boyka: 6981231669

We are also looking forward to this festive meeting!!!




Уважаеми родители,

За поредна година Родителският съвет организира Коледен базар в нашето училище на 15.12 петък и 16.12 събота.

РАБОТНО ВРЕМЕ НА БАЗАРА

На 15 декември,базарът ще се проведе в учебно време (8.00-13.15), за да могат децата да го посетят със своите учители. Както и миналата година, съгласувано с Учителския съвет и Ръководството на училището, ще бъдат поставени щандове и учителите ще водят децата по класове. Децата нека имат джобни пари по Ваша преценка. Разбира се, нито едно дете няма да остане без лакомство.

На 16 декември базарът ще се проведе отново в училището в часовете на извънкласните занимания.

От  09.12 (събота) до  15.12 (петък) включително,всяка сутрин от 08:00 до 08:30ч пред училището ще се събират ръчно изработени изделия и вещи * в подкрепа на базара. 

*Коледна украса, талисмани, картички, дневници, стари играчки и книги в добро състояние, бижута, козметика, домашно приготвени сладки, конфитюри, ликьори, саксийки, фенери, шалове, ръкавици, шалове и всякакви други творения, които желаете да предложите в помощ на базара.

В желанието си да изразим, макар и символично, послание за мир, солидарност и любов, молим всички родители, от която и страна да идват, да направят солени и сладки иделия,традиционни за родината им и да ги донесат на базара.

В събота, 16.12, ще има греяно вино за възрастните и топли напитки за децата!

Желателно е храните и сладките да бъдат донесени в деня,в който започва базара.

 

Очакваме вашите предложения и творения!

 

За да сглобим щандовете за базара, ще имаме нужда от помощ в училището в петък и събота. Можете да посочите часовете и дните,които са Ви удобни,на имейла на Родителския съвет или по телефона на членовете на Управителния съвет.

Хрисула: 6976439775, Агели: 6987337379, Мирто: 6973263264, Катрин: 6942992810, Теодора: 6989929852, Ангелики: 6942089602, Бойка: 6981231669

 

С нетърпение очакваме тази празнична среща!!! 

Родителски съвет на 36-то основно училище гр. Атина





2023 წლის საშობაო ბაზარი


Ძვირფასო მშობლებო,


მშობელთა ასოციაცია წელსაც აწყობს ჩვენი სკოლის საშობაო ბაზარს, პარასკევს 15 და შაბათს 16 დეკემბერს.


ბაზარი მუშაობის საათები და დღეები


15 დეკემბერს ის ჩატარდება სასკოლო საათებში (8.00-13.15), რათა ბავშვებმა მასწავლებლებთან ერთად მოინახულონ. როგორც შარშან, მასწავლებელთა ასოციაციასთან და სკოლის დირექციასთან შეთანხმებით, სკამები დაიდგმება და მასწავლებლები ბავშვებს კლასებით მიჰყავთ ადგილზე. ბავშვებს ექნებათ ჯიბის ფული, რომელსაც თქვენ მოაწყობთ. რა თქმა უნდა, არცერთი ბავშვი არ დარჩება დესერტის გარეშე.


16 დეკემბერს, აქტივობების საათებში, ბაზრობა ისევ სკოლის შიგნით გაიმართება.


შაბათს 9 დეკემბრიდან 15 დეკემბრის პარასკევის ჩათვლით, შეგროვდება თქვენი შეთავაზებები და შემოქმედება. ყოველ დილით, 8:00-დან 8:30 საათამდე, ჩვენი კლუბის წევრები იქნებიან სკოლის გარეთ და შეაგროვებენ თქვენს შეთავაზებებს.


საშობაო დეკორაციები, დღიურები, ძველი სათამაშოები და წიგნები კარგ მდგომარეობაში, სამკაულები, კოსმეტიკა, ხელნაკეთი ტკბილეული, მურაბები, ლიქიორები, ქოთნები, ფარნები, შარფები, ხელთათმანები,  და ნებისმიერი სხვა ქმნილება, რომელიც გსურთ შემოგთავაზოთ ჩვენი ასოციაციის ბაზარში.


გვინდა სიმბოლურად გამოვხატოთ მშვიდობის, სოლიდარობისა და სიყვარულის გზავნილი, ვთხოვთ ყველა მშობელს, რომელი ქვეყნიდანაც არ უნდა იყოს, მოამზადონ საკუთარი ტრადიციის მარილიანი და ტკბილი კერძები და მოიტანონ ბაზარში.


შაბათს, 16/12, დავამზადებთ ღვინოს უფროსებისთვის და ცხელ სასმელს ბავშვებისთვის!


საჭმელი/ტკბილეული მიწოდებული უნდა იყოს ბაზრობის დაწყების დღეს


ჩვენ მოუთმენლად ველით თქვენს შემოთავაზებებს და შემოქმედებას!


ბაზრობის  მოსაწყობად და მხარდასაჭერად დაგვჭირდება მშობლები სკოლაში პარასკევს და შაბათს. ხელმისაწვდომობის საათები და დღეები შეგიძლიათ მიუთითოთ ასოციაციის ელფოსტაზე ან ტელეფონით დირექტორთა საბჭოს წევრებთან.

Chrysoula: 6976439775, Aggeli: 6987337379, Myrto: 6973263264, Katrin: 6942992810, თეოდორა: 6989929852, Angeliki: 69420819602, 69420819602,


ჩვენც მოუთმენლად ველით ამ სადღესასწაულო შეხვედრას!!!



ათენის 36-ე დაწყებითი სკოლის ახალი მშობელთა ასოციაცია



BAZAR DE NOËL 2023

Chers parents,

L'Association des Parents d'élèves organise cette année encore le marché de Noël de notre école les Vendredi 15 et Samedi 16 Décembre.

HEURES ET JOURS D'OUVERTURE DU BAZAR

Le 15 Décembre, elle aura lieu pendant les heures de classe (8h00-13h15), afin que les enfants puissent la visiter avec leurs professeurs. Comme l'année dernière, en concertation avec l'Association des Enseignants et la Direction de l'école, des bancs seront installés et les enseignants amèneront les enfants par classe sur place. Les enfants auront avec eux de l'argent de poche que vous organiserez. Bien entendu, aucun enfant ne sera laissé sans friandise.

Le 16 Décembre, le bazar aura lieu à l'école pendant les heures d'activités.

Du Samedi 9 Décembre au Vendredi 15 Décembre, vos offres et créations seront collectées. Chaque matin, de 8h00 à 8h30, les membres de notre Association seront à l'extérieur de l'école pour récupérer vos offres. La nourriture et les friandises doivent être livrées le jour du début du bazar.

Décorations de Noël, charmes, cartes, calendriers, jouets et livres en bon état, bijoux, cosmétiques, confiseries, confitures, liqueurs, pots, lanternes, foulards, gants, foulards et toute autre création que vous souhaitez proposer dans le bazar de notre Association.

Voulant exprimer, même symboliquement, un message de paix, de solidarité et d'amour, nous demandons à tous les parents, quel que soit leur pays d'origine, de confectionner des délices salés et sucrés de leur tradition et de les apporter au bazar.

Le Samedi 16/12, nous réaliserons du vin chaud pour les adultes 

et une boisson chaude pour les enfants!

Nous attendons avec impatience vos offres et créations !

Pour soutenir les stands du bazar nous aurons besoin des parents à l'école le Vendredi et le Samedi. Vous pouvez indiquer les heures et jours de disponibilité dans le courrier électronique de l'Association ou par téléphone aux membres du Conseil d'Administration.

Chrysoula : 6976439775, Aggeli : 6987337379, Myrto : 6973263264, Katrin : 6942992810, Theodora : 6989929852, Angeliki : 6942089602, Boyka : 6981231669.


Nous attendons également avec impatience ce rendez-vous festif !!!


Nouvelle Association des Parents de la 36ème école primaire d'Athènes


بازار عيد الميلاد 2023

 

الأهالي الأعزاء،

 

تنظم رابطة أولياء الأمور بازار عيد الميلاد في مدرستنا هذا العام، يومي الجمعة 15 والسبت 16 ديسمبر كانون الأول.

 

ساعات البازار وأيام العمل:

يوم 15 ديسمبر، سيقام البازارخلال ساعات الدوام (8.00-13.15)، حتى يتمكن الأطفال من زيارته مع معلميهم. كما الحال في العام الماضي، وبالتشاور مع المعلمين وإدارة المدرسة، سيتم إعداد طاولات العرض وسيقوم المعلمون بإحضار الأطفال حسب الفصل إلى المكان. سيكون لدى الأطفال مصروف الجيب معهم والذي ستقومون بتخصيصه.

وبطبيعة الحال، لن يترك أي طفل دون حلويات.

 

وفي 16 ديسمبر، سيقام البازار مرة أخرى داخل المدرسة خلال ساعات الأنشطة.

من السبت 9 ديسمبر لغاية الجمعة 15 ديسمبر سيتم جمع عروضكم وإبداعاتكم. كل صباح، من الساعة 8.00 إلى 8.30 صباحًا، سيكون أعضاء نادينا خارج المدرسة لجمع العروض الخاصة بكم.

 

زينة عيد الميلاد، والبطاقات، والمذكرات، والألعاب القديمة والكتب التي في حالة جيدة، والاكسسوارات ، ومستحضرات التجميل، والحلويات ذاتية الصنع، والمربيات، والمشروبات الكحولية، والأواني، والفوانيس، والأوشحة، والقفازات، وأي إبداع آخر ترغبون في تقديمه في البازار.

 

رغبةً منا في التعبير، ولو بشكل رمزي، عن رسالة السلام والتضامن والمحبة، نطلب من جميع الآباء، من أي بلد ينتمون إليه، أن يصنعوا أطباقًا مالحة وحلوة من تقاليدهم الخاصة وأن يحضروها إلى البازار.

 

يوم السبت 16/12 سنقدم مشروب للكبار ومشروب ساخن للأطفال!

 

يجب أن يتم احضار الطعام/الحلويات من قبلكم يوم بدء البازار

 

بانتظار عروضكم وإبداعاتكم.

 

لدعم أكشاك البازار، سنحتاج إلى متطوعين من أولياء الأمور في المدرسة يومي الجمعة والسبت.

يمكنك ارسال ساعات وأيام التواجد على البريد الإلكتروني للجمعية أو عبر الهاتف لأعضاء مجلس الإدارة.

خريسولا: 6976439775، أجيلي: 6987337379، ميرتو: ​​6973263264، كاترين: 6942992810، ثيودورا: 6989929852، أنجليكي: 6942089602، بويكا: 6981231669

 

 نتطلع بشغف إلى هذا الاجتماع الاحتفالي!!!

 

 

رابطة أولياء الأمور الجدد بالمدرسة الابتدائية السادسة والثلاثين في أثينا






Πρακτικά Δ.Σ Νοεμβρίου 2023

 Το Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2023, στις 5.00 μμ, πραγματοποιήθηκε, στο χώρο του σχολείου, η συνεδρίαση του Δ.Σ. του Νέου Συλλόγου Γονέων του 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.

Παρούσες εκ μέρους του Δ.Σ. ήταν οι: Χρυσούλα Παπαγεωργίου, Θεοδώρα Αγγελοπούλου, Άγγελη Ανδρικοπούλου, Katrin Kretschmer, Αγγελική Βαλσαμάκη, Μυρτώ Λαζαρίδου, καθώς και γονείς του σχολείου. Απουσίαζε δικαιολογημένα η Boyka Boneva.

Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν και συναποφασίστηκαν τα ακόλουθα:

1. Κτιριακά

- Η πρόεδρος της Ένωσης γονέων της 1ης δημοτικής ενότητας και πρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου γονέων του σχολείου μας, Χρυσούλα Παπαγεωργίου,  παρευρέθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων, καθώς και εκπρόσωποι από όλες τις Ενώσεις γονέων του δήμου.  Κατά την παρέμβασή της ειπώθηκαν ξανά τα θέματα του σχολείου μας καθώς και όλων των σχολείων της κοινότητας.

- Οι νέες κουρτίνες τοποθετούνται άμεσα. Γονείς του σχολείου μας βοήθησαν στην αποξήλωση των παλιών κουρτινόξυλων και την τοποθέτηση νέων.

- Η σχολική επιτροπή ενέκρινε προσφορά για την κατασκευή ντουλαπιών

2. Φυτά στα παρτέρια του σχολείου

Έχει γίνει επικοινωνία με φυτώριο της γειτονιάς προκειμένου να μας βοηθήσουν στην τοποθέτηση των φυτών και την εγκατάσταση των ποτιστικών. Τα φυτά θα αγοραστούν με χρήματα του Συλλόγου, καθώς και θα πληρωθούν τα εργατικά γα την τοποθέτησή τους. Το χώμα και το ποτιστικό μηχάνημα παρέχονται από γονείς του σχολείου μας.

3. Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις - bazaar

Το Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ του σχολείου μας, θα πραγματοποιηθεί φέτος την Παρασκευή 15 και το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου στο χώρο του σχολείου. Θα ετοιμαστεί και θα αποσταλεί σύντομα ανακοίνωση με τις σχετικές λεπτομέρειες.

4. Γενική Συνέλευση - διάφορα

α. Να προγραμματιστεί Γενική Συνέλευση του Συλλόγου το αργότερο μέχρι το Φεβρουάριο. Θα αποσταλεί σχετικό κάλεσμα στους γονείς

β. Το Σεμινάριο Α’ Βοηθειών που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου από την ΑΔΥΕ, είχε πολύ θετική ανταπόκριση. Θα διερευνηθεί αν υπάρχει ενδιαφέρον να πραγματοποιηθεί και δεύτερος κύκλος



Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑ (20/11/23)

 Στις 20 Νοέμβρη 2023 πραγματοποιήθηκε κινητοποίηση των Ενώσεων Γονέων του δήμου Αθηναίων με αφορμή τα τραγικά κτιριακά προβλήματα των σχολείων. Με ανακοίνωσή τους οι Ενώσεις όλων των δημοτικών κοινοτήτων εξέθεταν τα σοβαρά ζητήματα που υπάρχουν στα σχολικά κτίρια που φοιτούν χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες. Κτίρια απαρχαιωμένα, με σοβάδες που πέφτουν, κάγκελα σαπισμένα, χωρίς κανέναν έλεγχο στατικότητας, χωρίς αντισεισμική θωράκιση και ουσιαστική πυρασφάλεια, χωρίς υποδομές για αξιοπρεπή φοίτηση των παιδιών σε αυτά. 

Από το πρωί της ίδιας μέρας οι Ενώσεις διεκδίκησαν εγγράφως την είσοδο εκπροσώπων τους και την τοποθέτησή τους στο δημοτικό συμβούλιο, προκειμένου για άλλη μια φορά να παρουσιάσουν τα προβλήματα των σχολείων. Υπήρξε άρνηση από τον Πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, ο οποίος μάλιστα αρνήθηκε και το αίτημα που υπήρχε για να συζητηθεί το θέμα εκτός ημερήσιας διάταξης. Μάλιστα είχε το θράσος να το χαρακτηρίσει μη επείγον! Και ενώ οι Πρόεδροι των Ενώσεων ζήτησαν με την παρουσία τους την είσοδο εντός του δημοτικού συμβουλίου, η άρνηση του Προέδρου ήταν εμμονική. Κλήθηκαν μάλιστα δυνάμεις της αστυνομίας, ΥΜΕΤ, οι οποίες με ασπίδες και μάσκες απέκλεισαν την είσοδο στις εκπροσώπους των Ενώσεων Γονέων και των συλλόγων των εκπαιδευτικών. Τελικά, και ενώ το συγκεντρωμένο πλήθος δεν υποχωρούσε, η είσοδος επιτράπηκε λίγο πριν το τέλος της συνεδρίασης, σε μια σχεδόν άδεια αίθουσα, καταδεικνύοντας το μέγεθος της απαξίωσης που δείχνει η δημοτική αρχή στους δημότες της.

Όπως από όλες τις εκπροσώπους, έτσι και από την Πρόεδρο της 1ης δημοτικής κοινότητας τέθηκε το συνολικό πρόβλημα που παράγεται στα σχολεία εξαιτίας της υποχρηματοδότησής τους, της υποστελέχωσης των υπηρεσιών και της διάθεσης έργων σε εργολάβους, οι οποίοι δρουν ανεξέλεγκτα, κάνουν έργα πρόχειρα και επικίνδυνα και φυσικά, κανένας δεν αναλαμβάνει τη συντήρησή τους. Υπήρξε συγκεκριμένα αναφορά στα σχολεία που έχουν στείλει υπομνήματα προς την Ένωση. Για άλλη μια φορά δεν υπήρξαν δεσμεύσεις, παρά μόνο η γνωστή επωδός «να σταλούν τα υπομνήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες», κάτι που φυσικά και έχει γίνει τόσο από τις διευθύνσεις των σχολείων όσο και από τους Συλλόγους Γονέων.

Δε θα ανεχτούμε άλλο αυτήν την κοροϊδία, η οποία τείνει να αποβεί μοιραία για τη ζωή των παιδιών μας. Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε συλλογικά και δυναμικά για όσα μας ανήκουν, για το δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά.



ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Άμεσα να διενεργηθεί εμπεριστατωμένος επιστημονικός αντισεισμικός και αντιπυρικός έλεγχος από αρμόδια κλιμάκια και χορήγηση αντίστοιχων πιστοποιητικών.

Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας και φύλαξης με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

Να σταματήσει το αίσχος των κοντέινερ και των συστεγάσεων. Ο Δήμος να απαιτήσει την ανέγερση σχολικών κτιρίων.

Να προχωρήσει τώρα η συντήρηση των σχολικών κτιρίων με τις ανάλογες παρεμβάσεις και επιδιορθώσεις. Δεν μπορούμε να περιμένουμε από τις διάφορες εργολαβίες.

Αύξηση της χρηματοδότησης για τα σχολεία από το κράτος και τον Δήμο.


ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 1ης ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ


Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

Βιωματικά εργαστήρια "Το σώμα μου είναι δικό μου"

 H Πρεσβεία της Αυστραλίας και το Genderhood προσφέρουν ένα διαγενεακό εργαστήριο σχεδιασμένο για γονείς και παιδιά ηλικίας 6-9 ετών. 

Tο εργαστήριο, το οποίο έχει στόχο να εφοδιάσει τα παιδιά με τις δεξιότητες να κατανοούν και να εφαρμόζουν τις έννοιες της συναίνεσης και των προσωπικών ορίων και παράλληλα να στηρίξει τους γονείς καθώς μαθαίνουν στα παιδιά τους πώς να αναπτύξουν αυτές τις κρίσιμες δεξιότητες, θα γίνει στο We Need Books (Ευβοίας 7, Κυψέλη)  το Σάββατο, 25/11, στις 10:30 & 12:30. 

Απαραίτητη η εγγραφή στο https://forms.gle/JB5RCacjpt58r1pH6.




ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023

Το Σάββατο, 25/11/23, θα πραγματοποιηθεί το ανοιχτό Δ.Σ. του Νοεμβρίου στο σχολείο, στις 5:00 μ.μ.


ΘΕΜΑΤΑ

1. Κτιριακά 

2. Φυτά στα παρτέρια του σχολείου 

3. Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις - bazaar

4. Γενική Συνέλευση 

5. Διάφορα  


Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς. 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                           Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ                                       ΑΓΓΕΛΗ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ