Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Θεατρικό εργαστήριο για γονείς και παιδιά


Το να είμαι γονιός, ίσως, είναι ό,τι πιο δύσκολο έχω κάνει. Είναι αν μη τι άλλο μια μεγάλη πρόκληση, καθώς μαζί με το παιδί μου έχω να μεγαλώσω και τον εαυτό μου. Ο γονιός όμως είναι κι αυτός άνθρωπος άρα είμαι και εγώ άνθρωπος.
Κάπου χάνομαι μέσα στην καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις της, ξεχνώντας πολλές φορές τόσο το παιδί μου όσο και μένα.
Πώς μπορώ, λοιπόν, να συναντήσω το παιδί μου εκεί που βρίσκεται κάθε φορά το ίδιο;
Πώς μπορώ να εναρμονίσω τη δική μου προσωπική ανάπτυξη με εκείνη του παιδιού μου;
Πώς μπορώ να παίξω μαζί του χωρίς να είμαι συνέχεια «ο μεγάλος» που πρέπει να λύσει όλα τα προβλήματα;

Δημιουργώντας μια ομάδα εμείς και τα παιδιά μας θα διερευνήσουμε τις απαντήσεις και τους τρόπους για όλα αυτά μέσα από το παιχνίδι, τον πειραματισμό, την συζήτηση και τη φαντασία.
Τις ομάδες οδηγούν η Μαρκέλλα Φανού (ηθοποιός, θεατρική παιδαγωγός) και η Ειρήνη Ταμβάκη (ψυχοθεραπεύτρια).

Πότε ξεκινάμε; Οκτώβριο 2019
Για πόσο; 8 συναντήσεις
Πόση ώρα; Ένα δίωρο
Κάθε πότε; Κάθε δεύτερο Σάββατο, αρχίζοντας το νωρίτερο στις 12/10
Πού; 36ο Δημοτικό Σχολείο
Πόσο; 10 ευρώ/συνάντηση