Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Η απαλλαγή από τα θρησκευτικά γίνεται εντός των πρώτων 5 ημερών από την έναρξη των μαθημάτων. 

Απαιτείται να κάνουν υπεύθυνη δήλωση και οι δύο γονείς ή αυτός που έχει την γονική μέριμνα με δικαστική απόφαση και να βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής από το ΚΕΠ ή από τη Διευθύντρια του Σχολείου ή μέσω του gov.  Σε περίπτωση που υπάρχει γονέας που δεν ζει πρέπει να προσκομιστεί ληξιαρχική πράξη θανάτου.

Για εκκλησιασμό, αν γίνει, ο γονέας ενημερώνεται μια εβδομάδα πριν και κρατάει το παιδί στο σπίτι χωρίς να του καταχωρηθεί απουσία. 

Στην πρωινή προσευχή απλά το παιδί δε συμμετέχει ενεργά, απλά παρίσταται.



ΚΕΊΜΕΝΟ ΑΙΤΗΣΗΣ


Λόγοι θρησκευτικής συνείδησης δεν επιτρέπουν τη συμμετοχή του παιδιού μου στο μάθημα των θρησκευτικών. Ως εκ τούτου, επιθυμώ να απαλλαγεί το παιδί μου [ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΑΙΔΙΟΥ], μαθητής/μαθήτρια της [ΤΑΞΗ] τάξης, από το μάθημα των θρησκευτικών, την απαγγελία προσευχής, τη συμμετοχή σε εκκλησιασμούς και εν γένει τη συμμετοχή σε πάσης φύσεως θρησκευτικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις. Παρακαλώ, επίσης, να ενημερώνομαι εγκαίρως για αντίστοιχες προγραμματισμένες δραστηριότητες ώστε να μεριμνώ για την απουσία του από αυτές. Κάνω την παρούσα αίτηση με την επιφύλαξη του δικαιώματός μου για προσφυγή ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών και δικαστικών αρχών.

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

 Αγαπητοί γονείς, 


Καλή αρχή και καλή σχολική χρονιά!


Αν έχετε σχολικές τσάντες σε καλή κατάσταση που δε χρησιμοποιούν πια τα παιδιά σας, μπορείτε να τις φέρετε στο σχολείο και να τις παραδώσετε σε κάποιο από τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων που θα βρίσκεται στην είσοδο. 

Επίσης, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι κατόπιν συνεννόησης με τους δασκάλους/τις δασκάλες θα αγοραστούν τετράδια, μπογιές κ.λπ. για τα παιδιά που δεν μπορούν άμεσα να τα προμηθευτούν. Αν κάποιοι από εσάς, λοιπόν, χρειάζεστε το υλικό, μπορείτε να μας στείλετε ένα mail για να συνεννοηθούμε, να επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή να ενημερώσετε τον δάσκαλο/ τη δασκάλα της τάξης. 


Σας ευχαριστούμε πολύ



Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023

Καλή σχολική χρονιά!


Τη Δευτέρα, 11/9, τα παιδιά με τους γονείς θα πάμε στο σχολείο 9π.μ. Η αποχώρηση όλων μας εκτός της Ά τάξης θα γίνει μετά το τέλος του αγιασμού.
 Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ά τάξης μαζί με τους γονείς τους θα παραμείνουν λίγο περισσότερο για να  παραλάβουν τα βιβλία και να έχουν μία σύντομη ενημέρωση από τις δασκάλες της τάξης.

 

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΣ Σεπτεμβρίου 2023

 Την Κυριακή, 3/9 2023, στις 12., συνεδρίασε το Δ.Σ. του Νέου Συλλόγου Γονέων του 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών στον λόφο Στρέφη


Παρούσες εκ μέρους του Δ.Σ. ήταν οι: Χρυσούλα Παπαγεωργίου, Θεοδώρα Αγγελοπούλου, Άγγελη Ανδρικοπούλου, Katrin Kretschmer, Boyka Boneva. Δικαιολογημένα απούσες οι Μυρτώ Λαζαρίδου και Αγγελική Βαλσαμάκη


*Καλωσόρισμα πρώτης δημοτικού

Τρίτη θα μοιραστούν στα παιδιά της πρώτης δημοτικού κονκάρδες, ένα μολυβάκι και η αίτηση εγγραφής του συλλόγου για τους γονείς. Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή θα είναι μέλη του συλλόγου στο σχολείο,  8.00-8.30πμ, για να τις παραλαμβάνουν. Στα σίδερα του σχολείο θα κρεμαστεί ένα πανό καλωσορίσματος και κάποια αφισάκια.

* Σε συνεργασία με τη διεύθυνση του σχολείου προχώρησε το αίτημα για τις κουρτίνες. Επίσης, σε μια προσπάθεια να υπάρξουν χώροι στο σχολείο ώστε να χρησιμοποιηθούν από τα παιδιά για τα παιδιά βοηθάμε στο "άδειασμα". Μια σειρά από παλιά αντικείμενα θα χαριστούν σε διάφορα μέρη στη γειτονιά.  

*Σχετικά με τις δραστηριότητες: Θα γίνει επικοινωνία με τους εκπαιδευτές. Θα κρατηθεί το περσινό πρόγραμμα περίπου. Υπάρχει η ιδέα και για μοντέρνο χορό ενηλίκων. Αν υπάρξει ενδιαφέρον θα δρομολογηθεί.  Λόγω των δημοτικών εκλογών χάνουμε δύο Σάββατα μέσα στον Οκτώβρη, οπότε, όπως τα υπολογίσαμε, το τρίτο Σάββατο θα είναι τα "εγκαίνια". Σε αυτό θα λειτουργήσουν δοκιμαστικά, να διαλέξουν τα παιδιά τι θέλουν. Θα γίνει φέτος και με συζήτηση και γραπτά λίγο πιο ξεκάθαρο στους γονείς το θέμα της δέσμευσης. Οι δραστηριότητες δεν είναι Parking. Αν σταματά το παιδί θα πρέπει να ενημερώνεται ο σύλλογος για να ενημερώνει και τους εκπαιδευτές. Επίσης, οι μεγάλες (αδικαιολόγητες διακοπές) και η άτακτη επιστροφή δημιουργούν προβλήματα και στη συνοχή της ομάδας. 

*Εκδήλωση με ψυχίατρο για ζητήματα κακοποίησης. Θα προτείνουμε στην ένωση γονέων 1ης δ.κ. να την κάνουμε από κοινού. 

*Θα συνεννοηθούμε με την ΑΔΥΕ για σεμινάρια πρώτων βοηθείων στους γονείς.


Στην επόμενη συνεδρίαση θαλήξει ημερολόγιο δράσεων για όλη τη χρονιά ώστε να είναι γνωστό από νωρίς


Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023

Πάλι τα ίδια. Βροχή και το σχολείο πλημμυρισμένο

 Τα σχολεία για τα παιδιά ανοίγουν στις 11/9. Για άλλη μια φορά ανοίγουν χωρίς να έχουν γίνει καν τα στοιχειώδη. Αιτήματα, έγγραφα, δημοσιεύσεις, επισκέψεις, συναντήσεις, πάλι η ίδια κατάσταση. 

Σε λιγότερο από 3 μήνες το 36ο δημοτικό σχολείο Αθηνών και το 82ο συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο πλημμυρίζουν. 

Καμία μέριμνα για την ασφάλεια του κτιρίου, των παιδιών και των εκπαιδευτικών. 

Τα "έργα" στον λόφο του Στρέφη έχουν αποτελέσματα... 












36ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας - Ανακοίνωση Αγιασμού

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2023 στις 09:00 π.μ στην αυλή της Α ́Τάξης του σχολείου μας.

Μετά τη λήξη του αγιασμού, ώρα 09:45 π.μ. οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο.

Ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους και όλες!!!


Η Δ/ντρια και οι εκπαιδευτικοί του 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΓΟΝΕΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς, ευχόμαστε σε όλους, γονείς, εκπαιδευτικούς, μαθητές, τους εργαζόμενους στα σχολεία μας, καλή χρονιά με δύναμη και υγεία.

Για όλους μας αυτή η περίοδος σηματοδοτεί πολλά πράγματα. 

Κάποιοι γονείς θα οδηγήσουν για πρώτη φορά τα παιδιά τους μέσα στις σχολικές αίθουσες με την αγωνία να πάει καλά η πρώτη μέρα στο σχολείο …

Κάποιοι άλλοι θα τα πάμε άλλη μια φορά με το άγχος τι καινούριο θα φέρει η νέα τάξη …

Και τέλος κάποιοι άλλοι θα τα δούμε να πηγαίνουν μόνα τους, παρέα με τους φίλους τους σε γυμνάσια και λύκεια με τη σκέψη ότι κάθε χρόνο οι απαιτήσεις αυξάνονται....

Για όλους μας όμως ένα είναι σίγουρο ότι ισχύει.

Ως γονείς καλούμαστε να σταθούμε για άλλη μια χρονιά διπλά στα παιδιά μας στηρίζοντας τα με οποίο τρόπο μπορούμε. Και θα το κάνουμε… διεκδικώντας το καλύτερο  για τα παιδιά μας!!!!

Η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής, μαζί με Ενώσεις και συλλόγους Γονέων της Αττικής, τους μήνες που μεσολάβησαν από το κλείσιμο των σχολείων πίεσαν και διεκδίκησαν την επίλυση βασικών ζητημάτων που απασχολούν κάθε γονιό στα σχολεία μας.

Με παραστάσεις διαμαρτυρίας, επιστολές και υπομνήματα θέσαμε τις αγωνίες και τις ανησυχίες συλλογών γονέων και Ενώσεων που αφορούν την ακαταλληλότητα των σχολικών κτιρίων, την κάλυψη των σχολείων με τον απαραίτητο αριθμό εκπαιδευτικών για να μην υπάρχουν κενά, για να λειτουργήσει το ολοήμερο από την 1η μέρα παντού. Για τη δημιουργία νέων ειδικών σχολείων με βάση τις ανάγκες που υπάρχουν, για την πρόσληψη μονίμων νοσηλευτών και εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης στα σχολεία. Εκφράσαμε με όποιο τρόπο μπορέσαμε και συνεχίζουμε την αλληλεγγύη μας στις περιοχές που χτυπήθηκαν και παλεύουν ακόμα με τις πυρκαγιές.

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς οι Ενώσεις και οι σύλλογοι Γονέων μαζί με κάθε γονιό ξεχωριστά να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά για την επίλυση κάθε προβλήματος που δεν επιλύθηκε.


Διεκδικούμε  με το ΠΡΩΤΟ  ΚΟΥΔΟΥΝΙ με ευθύνη της Κυβέρνησης, του Υπ. Παιδείας, της Περιφέρειας, των Δήμων:


Κανένας μαθητής χωρίς δάσκαλο για όλα τα μαθήματα

Κανένας μαθητής χωρίς υποστήριξη και ιατρική περίθαλψη


  • Να ανοίξουν όλα τα σχολεία με όλους τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς. Κανένας μαθητής χωρίς δάσκαλο ή καθηγητή!  Να γίνουν μόνιμοι διορισμοί  ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών που χρειάζονται τα σχολεία. Κανένα εκπαιδευτικό κενό με το «πρώτο κουδούνι».
  • Μόνιμος δάσκαλος σε κάθε ολοήμερο τμήμα για την εξασφάλιση της σταθερής παιδαγωγικής σχέσης και μελέτης των μαθητών.
  •  Κανένας μαθητής χωρίς κάλυψη παράλληλης στήριξης.
  • Κανένα σχολείο χωρίς σχολικό ιατρό και νοσηλευτή, χωρίς σχολικό ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό. Δημιουργία σχολιατρικής υπηρεσίας.
  •  Πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας σε όλα τα σχολεία.
  • Εξασφάλιση μόνιμου προσωπικού καθαριότητας πλήρους εργασίας σε κάθε σχολείο. Εξασφάλιση όλου του απαραίτητου βοηθητικού σχολικού προσωπικού (φύλακες, σχολικοί τροχονόμοι, τραπεζοκόμοι, επιστάτες, κ.α.).
  • Σύγχρονα και ασφαλή σχολεία για όλα τα παιδιά με 15 μαθητές ανά τάξη
  • Να καταργηθούν τώρα όλα τα κοντέινερ
  •   Πιστοποιητικά καταλληλότητας για όλα τα σχολικά κτίρια πριν ανοίξουν τις  πόρτες τους. Ο ουσιαστικός ενδελεχής έλεγχος όλων των σχολικών μονάδων σε όλα τα επίπεδα (στατική επάρκεια – προσεισμικός έλεγχος – έξοδοι διαφυγής – πυρασφάλεια – ασφαλής ηλεκτρολογική εγκατάσταση – επάρκεια σε προαύλια και χώρους συγκέντρωσης).

  •   Κατασκευή νέων, ασφαλών και σύγχρονων σχολικών κτιρίων, αλλά και  αναβάθμιση των σχολικών υποδομών για την εξυπηρέτηση των αυξημένων εκπαιδευτικών απαιτήσεων του 21ου αιώνα.
  • Αύξηση στη χρηματοδότηση των Σχολικών Επιτροπών ώστε να αντιμετωπιστεί το αυξημένο κόστος λειτουργίας των σχολείων (θέρμανση, ρεύμα, ΔΕΚΟ, υλικοτεχνική υποδομή). Καμιά οικονομική επιβάρυνση των γονιών για τη λειτουργία των σχολείων και για αναλώσιμα (χαρτί φωτοτυπίας κτλ)
  •   Κατάργηση ΦΠΑ στις ΔΕΚΟ που επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τη λειτουργία των σχολείων και στερεί πόρους από τις υλικοτεχνικές υποδομές.
  •  Εξασφάλιση της δωρεάν μεταφοράς των μαθητών στο σχολείο με ευθύνη των Περιφερειών.
  • Μέτρα για την ανακούφιση από την ακρίβεια και τις ανατιμήσεις
  •  Κατάργηση του ΦΠΑ στα σχολικά είδη.
  • Διεύρυνση του προγράμματος των σχολικών γευμάτων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης
  •  Δωρεάν προγράμματα αθλητικής και πολιτιστικής δράσης στα σχολεία τις απογευματινές ώρες.



Αγαπητοί γονείς,


στο επίπεδο του σχολείου οι σύλλογοι γονέων, οι Ενώσεις Γονέων, η Ομοσπονδία είναι η δική μας δύναμη. Για να διανύσουν τα παιδιά μας αυτήν την όμορφη περίοδο της ζωής τους, ευτυχισμένα, σε ασφαλές περιβάλλον λαμβάνοντας ολοκληρωμένη και ουσιαστική μόρφωση.

Δίνουμε τη μάχη για αυτό ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί.

                                                                                                            Αθήνα  5/09/2023