Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022

ΠΑΙΔΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ : ΧΙΛΙΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ! - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΛΟΦΟ ΣΤΡΕΦΗ

 



ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΠΑΙ. ΚΕ. Ψ. Υ.

 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ

ΠΑΙ. ΚΕ. Ψ. Υ.


 ΔΩΡΕΑΝ προγράμματα που υλοποιεί το Παιδαγωγικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας

και Μαθησιακών Δυσκολιών (ΠΑΙ.ΚΕ.Ψ.Υ.) – Αστική Μη Κερδοσκοπική

Εταιρεία στα κέντρα μας.

Τα προγράμματα αυτά υλοποιούνται σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση των δημοτών.

Τα προγράμματα που υλοποιούνται είναι τα ακόλουθα:

• ΔΩΡΕΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΡΘΡΩΤΙΚΩΝ

ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ, ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

• ΔΩΡΕΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ

• ΔΩΡΕΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΔΡΗΣ ΚΑΙ ΛΕΠΤΗΣ

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

• ΔΩΡΕΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ

• ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΩΝ

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ

• ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΔΙΚΩΝ

ΣΤΑΘΜΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

• ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

• ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ,

ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ

ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ

• ΔΩΡΕΑΝ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ

ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΣΤΟΝ ΕΟΠΥΥ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ


Τα ΔΩΡΕΑΝ προγράμματα πραγματοποιούνται από το ΠΑΙ.ΚΕ.Ψ.Υ. και τους

διεπιστημονικούς συνεργάτες του (λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγοι,

ειδικοί παιδαγωγοί) και αποτελούν μία κοινωνική προσφορά από το ΠΑΙ.ΚΕ.Ψ.Υ.

και το ΔΗΜΟ σας προς όλους τους γονείς και τα παιδιά τους. Το πρόγραμμα

απευθύνεται σε παιδιά από την προσχολική ηλικία μέχρι την εφηβεία.

Οι γονείς μπορούν να εξυπηρετούνται από το κέντρο μας στην οδό Πατησίων 303,

στο 5ο Δημοτικό Διαμέρισμα Αθήνας Άνω Πατήσια για τους δημότες των γύρω

περιοχών. Φέτος τίθεται σε λειτουργία και το νέο μας κέντρο που βρίσκεται στο

2ο Δημοτικό Διαμέρισμα Αθηνών για τους δημότες Νέου Κόσμου, Μετς,

Κουκάκι, Άγιος Αρτέμιος, Παγκράτι και των γύρω περιοχών που ανήκουν στο

δήμο Αθηναίων.

Για τα ραντεβού σας μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα 6942214538, 2102284802

ενημερώνοντας για το σχολείο που πηγαίνει το παιδί σας, το οποίο ανήκει στο

ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΙΣ 2/10/22

 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ


  Την Κυριακή, 2/10, 12.00 θα πραγματοποιηθεί ανοιχτό Δ.Σ. του Συλλόγου στον λόφο Στρέφη (σημείο συνάντησης έξω από τις μπασκέτες)


Θέματα:


1. Γενική συνέλευση


2. Δραστηριότητες του Συλλόγου εντός και εκτός του σχολείου


3. Δίκτυο αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας


4. Ενημέρωση για εξελίξεις στη γειτονιά (Στρέφης, Πλατεία Εξαρχείων)


5.     Διάφορα


Το Δ.Σ. είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς



Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                    Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ                                        ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ ΜΥΡΤΩ

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022

ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ, ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

 Ενημερωθήκαμε σήμερα το πρωί ότι η εγκύκλιος για την απαλλαγή μαθητών/τριών από το μάθημα των θρησκευτικών δεν έχει φτάσει στο σχολείο επίσημα, όπως θα έπρεπε. 

Παρόλα αυτά επειδή υπάρχει δημοσιευμένη στη σελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η διευθύντρια θα δέχεται τις δηλώσεις απαλλαγής μέχρι και την Παρασκευή, 16/9.

Στην αίτηση που απευθύνεται προς το 36ο δημοτικό σχολείο Αθηνών πρέπει να αναγράφονται:

Ονοματεπώνυμο και το πατρώνυμο του γονιού/κηδεμόνα, η διεύθυνση κατοικίας και το τηλέφωνο


Θέμα: Απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών, από την προσευχή και τον εκκλησιασμό

Κείμενο: Λόγοι θρησκευτικής συνείδησης δεν επιτρέπουν τη συμμετοχή του/της μαθητή/μαθήτριας ......... τάξης....... στο μάθημα των Θρησκευτικών, την προσευχή και τον εκκλησιασμό. (Σε περίπτωση που θέλετε το παιδί να συμμετέχει στην προσευχή ή/και στον εκκλησιασμό απλώς δεν τα γράφετε)


Σε οικογένειες που υπάρχουν δύο γονείς πρέπει να υπογράφουν και οι δύο.

Προσοχή: Απαιτείται γνήσιο υπογραφής. Μπορεί να το βεβαιώσει αυτό η διευθύντρια του σχολείου, αρκεί οι υπογραφές να μπουν μπροστά της. Σε διαφορετική περίπτωση μπορεί φυσικά να γίνει σε ΚΕΠ, αστυνομικό τμήμα κ.ο.κ.




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ / ΠΑΙΔΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ-ΠΟΡΕΙΑ

                                               Τα αόρατα παιδιά των Εξαρχείων

Άραγε ποια τα δικαιώματα των παιδιών στη γειτονιά των Εξαρχείων; Έχουν δικαίωμα να πηγαίνουν σε σχολεία που δεν πλημμυρίζουν κάθε που βρέχει, σε σχολεία που δεν είναι ετοιμόρροπα; Έχουν δικαίωμα να παίζουν σε πλατείες και παιδικές χαρές με ασφάλεια και χωρίς να κινδυνεύουν από την πτώση μιας σιδερένιας πόρτας; Έχουν δικαίωμα να συναντιούνται στον δημόσιο χώρο, να μπορούν να παίξουν και να πράξουν ελεύθερα και ανέμελα; 

Όχι, δεν έχουν…

 … Γιατί είναι αόρατα. Είναι αόρατα αφού δεν ενδιαφέρεται κανείς αρμόδιος για τα παρατημένα σχολεία, τις κατεστραμμένες αθλητικές εγκαταστάσεις. Είναι αόρατα, αυτά και οι οικογένειές τους, αφού όποια αλλαγή συμβαίνει επιτείνει τη δύσκολη καθημερινότητα, την αύξηση του κόστους ζωής και άρα την εκδίωξη από τη γειτονιά. Αόρατα για μια δημοτική αρχή που καταστρέφει τη μοναδική πλατεία της γειτονιάς τώρα μέσω του σταθμού μετρό, στο παρελθόν μέσω της πλήρους εγκατάλειψης. Είναι δε αόρατα γιατί εδώ και αρκετό καιρό, οι ίδιοι που επικαλούνται την ψυχολογία τους, τους μαθαίνουν μέσω της ζωντανής παράστασης ότι η βία και τα όπλα μπορούν να συνυπάρχουν κανονικά στο ίδιο πεζοδρόμιο με αυτά, μαθαίνοντας μάλιστα ότι ρόλος της αστυνομίας είναι να τα αποκλείει από μια παιδική χαρά, μια πλατεία, έναν λόφο. «Γειτονιές», λοιπόν, χωρίς κατοίκους και παιδιά, σημεία συνάντησης  για τουρίστες και επισκέπτες χάριν των ιδιωτικών συμφερόντων.

Σε αυτήν τη γειτονιά, σε αυτό το σχολείο έχουμε μάθει στη σημασία της αλληλοστήριξης και του αλληλοσεβασμού, δημιουργούμε δίκτυα αλληλοβοήθειας και αλληλεγγύης. Όταν οι λόφοι, τα πάρκα και οι πλατείες μας αφήνονται στο έλεος της εσκεμμένης από τον δήμο αδράνειας, είμαστε και πάλι εμείς που παρεμβαίνουμε για να τα φροντίσουμε. Και έτσι θα συνεχίσουμε. Γιατί ο λόφος του Στρέφη ανήκει σε εμάς και στα παιδιά μας και όχι σε επενδυτές και ιδιώτες. Γιατί θέλουμε πίσω την πλατεία μας γνωρίζοντας πως η επιλογή της ως σταθμού του Μετρό είναι αποτέλεσμα πολιτικού μένους και εκδικητικότητας, μέρος της συνολικότερης πολιτικής να καταστρέψει, να καταστείλει, να πλουτίσει. Γιατί θέλουμε μια γειτονιά ελεύθερη, μια γειτονιά αγκαλιά για όλες και όλους, μικρούς/ες, μεγαλύτερους/-ες, ανεξάρτητα από την καταγωγή, το χρώμα, το πορτοφόλι. Εμείς οι κάτοικοι, οι γονείς, που η ιδεοληψία μας -γιατί για αυτό μας κατηγόρησε ο δήμαρχος- είναι η αξιοπρέπεια, είναι ότι θέλουμε ζωή και όχι επιβίωση.

-Όχι σταθμός μετρό στην πλατεία Εξαρχείων. Πλατεία ελεύθερη, πράσινη για όλους και όλες

-Κάτω τα χέρια από τον λόφο Στρέφη. Θέλουμε αντιπλημμυρικά έργα και φωτισμό αντίστοιχα ενός λόφου, φροντίδα του πρασίνου, συντήρηση των αθλητικών εγκαταστάσεων και παιδική χαρά, φτιαγμένα από τον δήμο

-Έξω οι δυνάμεις καταστολής από τη γειτονιά μας 

Συμμετέχουμε στην παιδική γιορτή - πορεία που στις 17 Σεπτέμβρη 




Το επόμενο χρονικό διάστημα θα επιδιώξουμε να βρεθούμε 
και με τους γονείς των άλλων σχολείων προκειμένου να κουβεντιάσουμε από κοινού για την κατάσταση στην πλατεία Εξαρχείων και στον Στρέφη

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΓΟΝΙΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ/ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

 Αγαπητοί γονείς,

Σας καλωσορίζουμε στον Σύλλογο Γονέων του 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών και ευχόμαστε στα παιδιά και σε εσάς καλή σχολική χρονιά. Μέλη του Συλλόγου είναι αυτοδίκαια όλοι οι γονείς και κηδεμόνες των παιδιών που φοιτούν στο σχολείο. Ως Σύλλογος προσπαθούμε να συμβάλουμε στον βαθμό που μας αντιστοιχεί στην ισότιμη πρόσβαση όλων των παιδιών στη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση, στη δημιουργία δικτύων αλληλεγγύης και στήριξης μεταξύ μας, στην ανάδειξη των αναγκών των παιδιών μας, διεκδικώντας αυτά που τους ανήκουν από τον δήμο, το Υπουργείο Παιδείας και τους υπεύθυνους φορείς. Ταυτόχρονα, προσπαθούμε και επιδιώκουμε την επικοινωνία και σύνδεση με άλλους συλλόγους γονέων, με εκπαιδευτικούς, εργατικά σωματεία, πολιτιστικούς συλλόγους, φορείς υποστήριξης της παιδικής ηλικίας, φορείς της τοπικής κοινότητας κ.ά. που έχουμε τους ίδιους στόχους. 

Η παρακάτω αίτηση αφορά τη δήλωση των στοιχείων σας ώστε να έχετε πληροφόρηση από τον Σύλλογο Γονέων. Αφού μπει η σχολική διαδικασία σε έναν ρυθμό, θα γίνει και γενική συνέλευση, προκειμένου να γνωριστούμε δια ζώσης και να συζητήσουμε από κοινού όλα όσα μας απασχολούν. Μέχρι τότε, να γνωρίζετε ότι όλες οι διαδικασίες των Διοικητικών Συμβουλίων (κάθε μήνα) είναι ανοιχτές και μπορούν να τις παρακολουθούν όσοι και όσες θέλουν.

Η συνδρομή στον σύλλογο είναι 1 ευρώ/σχολικό έτος. Δεν είναι απαραίτητο να την πληρώσετε μαζί με τη δήλωση στοιχείων αν αυτό δεν είναι εφικτό.

ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ


Ο/Η ……….……………………………………………………………………, γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητ….. ……….…………………………………………………… της Ά τάξης με τηλέφωνο επικοινωνίας ………………………………… και e-mail ……….……………………………………………………..  αιτούμαι την εγγραφή μου στο Νέο Σύλλογο Γονέων 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.

Υπογραφή

……….………………………………