Παρασκευή 23 Μαΐου 2025

Τουρνουά σκάκι

Το Σάββατο 24 Μαΐου στις 14:30 θα γίνει στο σχολείο μας τουρνουά σκάκι με τη συμμετοχή του 27ου και του 30ου Δημοτικού.
Στο τουρνουά συμμετέχουν όλα τα παιδιά που παρακολουθούν το μάθημα στις δραστηριότητες.




Τρίτη 13 Μαΐου 2025

Ανοικτό ΔΣ το Σάββατο 17/05/2025

 Αγαπητοί γονείς,

Το Σάββατο 17/05/25 στις 17:00 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο, ανοικτή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου.

Τα θέματα προς συζήτηση είναι:

1. Αποφοίτηση της ΣΤ’ τάξης - προετοιμασίες και δράσεις

2. Τελικά διαδικαστικά για την εκδήλωση της Δευτέρα 19/5 με τον σύλλογο “Αθηνά”

3. Πάρτυ 14 Ιουνίου: τοποθεσία (Θεατράκι Στρέφη) και προετοιμασίες

4. Επόμενες κινήσεις σχετικά με την έντονη παρουσία αστυνομικών δυνάμεων γύρω από το σχολείο

5. Καλοκαιρινή εκδρομή - 1 Ιουνίου 2025

6. Εργασίες στον λόφο με τη συνέλευση του Στρέφη τη Κυριακή 18/5 και/ή τη Κυριακή 25/5

7. Διάφορα

Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς. Αν υπάρχουν άλλα θέματα που θέλετε να συζητηθούν ενημερώστε τα μέλη του ΔΣ.


Πέμπτη 8 Μαΐου 2025

Και πάλι διμοιρίες από τη Ψελλού!

Σε συνέχεια της ανακοίνωσής μας στις 28/04/2025 (η ανακοίνωση εδώ) αναγκαζόμαστε σήμερα να επανέλθουμε για το ίδιο ζήτημα.

Σήμερα το πρωί λοιπόν από τα σκαλάκια της Ψελλού είχαμε πάλι διέλευση διμοιρίας μπροστά από τις εισόδους το σχολείου (και του νηπιαγωγείου που συστεγάζονται). Το ότι έγινε σε ώρα που έτυχε να μην υπάρχει και κίνηση μαθητών-μαθητριών δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία.

Δεν γίνεται να επιλέγεται από τις αστυνομικές δυνάμεις που τις τελευταίες μέρες έχουν στρατοπεδεύσει στον Λόφο του Στρέφη, ως διαδρομή τα σκαλιά που περιβάλλουν το σχολείο (είτε είναι της Ψελλού ή της Ειρήνης Αθηναίας). Υπάρχουν και άλλες επιλογές που δεν εμπλέκουν το 36ο Δημοτικό Σχολείο (ή το 82ο Νηπιαγωγείο) και θα έπρεπε να είναι εξ' αρχής στις επιλογές των υπευθύνων. Η επιμονή να επιλέγεται η διέλευση των διμοιριών να γίνεται μπροστά από το σχολείο, ειδικά μετά από αυτό που βίωσαν τα παιδιά τη Κυριακή 27/04 είναι και προβληματική και προκλητική.

Ζητάμε από όλους τους υπεύθυνους να φροντίσουν ώστε ο σχεδιασμός να αλλάξει άμεσα!

Δευτέρα 5 Μαΐου 2025

Κινητοποίηση στη ΔΙΠΕ Α' Αθήνας τη Πέμπτη 8/5 στις 14:00

 


Ψήφισμα συμπαράστασης στους/στις διωκόμενους/ες εκπαιδευτικούς

Όλο το περασμένο διάστημα επιδόθηκαν από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας παραπομπές σε πειθαρχικό συμβούλιο σε νεοδιόριστους/ες εκπαιδευτικούς διότι συμμετέχουν στην προκηρυγμένη απεργία-αποχή της ομοσπονδίας τους ενάντια στην αξιολόγηση. Εμείς, ως γονείς, στεκόμαστε απέναντι σε κάθε προσπάθεια τρομοκράτησης όλων των εκπαιδευτικών που ασκούν νόμιμο δικαίωμά τους, όπως αυτή εκφράζεται με τις πειθαρχικές διώξεις από τη ΔΙ.Π.Ε., και καλούμε το υπουργείο Παιδείας να στηρίξει το δημόσιο σχολείο, τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς του.

Υπενθυμίζουμε ότι αυτό το υπουργείο Παιδείας

  • κάθε χρόνο αφήνει τα σχολεία υποστελεχωμένα, με διδακτικά κενά έως αυτήν τη στιγμή και ενώ οδεύουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς,
  • δεν προσλαμβάνει επαρκή αριθμό εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης με βάση τις ανάγκες κάθε σχολείου και κάθε παιδιού, αφήνοντας και φέτος παιδιά με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χωρίς παράλληλη στήριξη, και μάλιστα εις βάρος όλης της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου (στις απαντήσεις του σε διαμαρτυρίες συλλόγων, δε, το υπουργείο πετάει, κατά την προσφιλή του συνήθεια, το μπαλάκι στους/στις εκπαιδευτικούς που δεν...διαλέγουν το εκάστοτε σχολείο),
  • κάνει συμπτύξεις τμημάτων, δείχνοντας απόλυτη αδιαφορία για την υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας,
  • δημιούργησε μια απολύτως ελεγχόμενη από το ίδιο ηλεκτρονική πλατφόρμα για την εγγραφή των παιδιών στην Α’ τάξη, η οποία αγνοεί επιδεικτικά τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού και προϋποθέτει ότι όλοι οι γονείς είναι εγγράμματοι και έλληνες,
  • χαρίζει τα δημόσια σχολεία σε ευεργέτες, βλ. Ίδρυμα Ωνάση, χωρίς ούτε καν να προβλέπει πού θα πάνε τα παιδιά τα οποία δεν θα γίνουν δεκτά στα επονομαζόμενα «ωνάσεια σχολεία»,
  • αρνείται να εφαρμόσει τις δικαστικές αποφάσεις βάσει των οποίων υποχρεούται να μονιμοποιήσει τους νεοδιόριστους στη διετία ανεξάρτητα από το αν έχουν αξιολογηθεί ή όχι.

Θέλουμε ένα δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά, με σεβασμό στην εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς συμπτύξεις, διδακτικά κενά, ελλείψεις εκπαιδευτικών. Θέλουμε οι εκπαιδευτικοί των παιδιών μας να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς απειλές και τρομοκρατία, σε σχολικά κτίρια κατάλληλα να περνούν (τα παιδιά μας και εκείνοι/ες) έως και 10 ώρες της ημέρας τους χωρίς να φοβούνται μήπως πλημμυρίσουν, μήπως τους πέσει το ταβάνι στο κεφάλι ή μήπως σκάσουν τα καλοριφέρ.

Οι αγώνες μας ως γονιών για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των σχολείων των παιδιών μας είναι κοινοί με τους αγώνες των εκπαιδευτικών. Συντασσόμαστε μαζί τους και σε αυτήν τη μάχη που δίνουν με αξιοπρέπεια, προσφέροντας μάλιστα ένα «μάθημα» στα παιδιά μας: να μη φοβούνται να διεκδικούν το δίκιο τους.

Ζητάμε να σταματήσουν τώρα όλες οι διώξεις εκπαιδευτικών για τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση. Ζητάμε άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών!

Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων 2ης Δ.Κ. Αθηνών
Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Καισαριανής
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 14ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών «Δημήτρης Πικιώνης»
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών & Μαθητριών 14ου Νηπιαγωγείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 26ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Νέος Σύλλογος Γονέων 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 40ού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 73ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 133ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Παρασκευή 2 Μαΐου 2025

Πρακτικά Δ.Σ. 09/04/2025



Την Τετάρτη 9/4/2025 πραγματοποιήθηκε η τακτική συνεδρίαση Απριλίου του διοικητικού συμβουλίου του Νέου Συλλόγου Γονέων του 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών στον χώρο του σχολείου.

Παρόντες και παρούσες εκ μέρους του Δ.Σ. ήταν οι: Boyka Boneva, Δημήτρης Ρίππης, Έφη Κουρσάρη, Μαρκέλλα Φανού και Δημήτρης Κόττας, καθώς και γονείς του σχολείου.

Δικαιολογημένα απουσίαζαν η Πηνελόπη Σιαματά και ο Χρήστος Πιπεράγκας,

Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν τα εξής:

1. Απολογισμός Πασχαλινού bazaar

Ο απολογισμός του Πασχαλινού bazaar του σχολείου μας που πραγματοποιήθηκε στις 4 και 5 Απριλίου είναι πολύ θετικός. Ο Σύλλογος είχε κάποια σημαντικά έσοδα από τους πάγκους που λειτούργησαν τις δύο αυτές ημέρες, τα οποία θα αξιοποιηθούν για τη διοργάνωση των επικείμενων δράσεών του, αλλά και την ενίσχυση ευάλωτων οικογενειών του σχολείου και της γειτονιάς.


2. Απολογισμός των μέχρι τώρα δράσεων για τα θέματα των πειθαρχικών και των εγγραφών

Στο προηγούμενο διάστημα, έγινε προσπάθεια σύμπραξης με γειτονικά σχολεία της Α' Αθήνας, η οποία αποτυπώνεται στην κοινή ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε σχετικά με τα προβλήματα του ηλεκτρονικού συστήματος των εγγραφών στην Α΄ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2025-2026. Η ανακοίνωση αυτή εστάλη στο Υπουργείο αλλά και στη ΔΙΠΕ Α' Αθήνας.

Επιπλέον, μέλη του ΔΣ εκπροσώπησαν τον σύλλογο σε ενημερωτικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν σε γειτονικά σχολεία.


3. Προγραμματισμός επόμενων δράσεων και εκδήλωσης στο σχολείο σε συνεργασία με το σύλλογο εκπαιδευτικών "Αθηνά"

Σε συνέχεια των προηγούμενων συζητήσεων μας, αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί τελικά η διοργάνωση ή/και η συνδιοργάνωση με άλλο γειτονικό σχολείο, ενημερωτικής εκδήλωσης σχετικής με τις πειθαρχικές διώξεις των εκπαιδευτικών, των προβλημάτων του ηλεκτρονικού συστήματος εγγραφών, και των συνολικών ζητημάτων που αντιμετωπίζει το δημόσιο σχολείο. Στην εκδήλωση είναι σκόπιμο να συμμετάσχουν και να εκπροσωπηθούν Σύλλογοι Γονέων της περιοχής, η Ένωση Γονέων της 1ης δημοτικής κοινότητας, σωματεία εκπαιδευτικών, σύλλογοι διδασκόντων και διωκόμενοι εκπαιδευτικοί.


4. Καλοκαιρινή εκδρομή και Γιορτή Συλλόγου Γονέων

Ως πιθανή ημερομηνία διεξαγωγής της καλοκαιρινής εκδρομής, συζητήθηκε η 1η Ιουνίου, δεδομένου του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος (9/6) και της λήξης της σχολικής χρονιάς στις 13/6.

Η γιορτή του Συλλόγου Γονέων για το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς προγραμματίστηκε για το Σάββατο 14/6/25.


5. Διάφορα

α) Συζητήθηκε εκ νέου το ζήτημα της προσωρινής αναβολής της συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα της Περιφέρειας για τα κολυμβητήρια, καθώς εστάλη επίσημη απάντηση από την Διεύθυνση του σχολείου, που παραπέμπει στην απάντηση από την Περιφέρεια Αττικής (Τμήμα Παιδείας) σχετικά με την έγκριση των δρομολογίων, η οποία εκκρεμεί να γνωστοποιηθεί. Ωστόσο, ακόμη και σε περίπτωση έγκρισης των δρομολογίων, εκφράστηκαν επιφυλάξεις από τη Διεύθυνση του σχολείου σχετικά με τη δυνατότητα συμμετοχής, λόγω του περιορισμένου χρόνου που απομένει έως τη λήξη του σχολικού έτους.

β) Το Δ.Σ. επικοινώνησε με δικηγόρο και έχει ζητήσει νομική συμβουλή σε σχέση με την απαλλαγή των μελών του από πιθανές νομικές ευθύνες στην περίπτωση διοργάνωσης summer camp στο χώρο του σχολείου και αναμένει ενημέρωση.




Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς.




Η Πρόεδρος 
Boyka Boneva

Η Γεν. Γραμματέας
 Έφη Κουρσάρη