Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025

Πρακτικά ΔΣ Φεβρουαρίου 2025

 ΠΡΑΚΤΙΚΑ Δ.Σ.  08/02/2025

Το Σάββατο 08/02/2025 πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση Φεβρουαρίου του διοικητικού συμβουλίου του Νέου Συλλόγου Γονέων του 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών στον χώρο του σχολείου. 

Παρόντες και παρούσες εκ μέρους του Δ.Σ. ήταν οι: Boyka Boneva, Δημήτρης Ρίππης, Πηνελόπη Σιαματά, Έφη Κουρσάρη, Χρήστος Πιπεράγκας, Μαρκέλλα Φανού και Δημήτρης Κόττας, καθώς και γονείς του σχολείου. 

Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν τα εξής:


1. Οργάνωση Αποκριάτικου πάρτι και λαχειοφόρου αγοράς.

Όπως είχε αποφασιστεί στο ΔΣ του Ιανουαρίου, το αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί στο Λόφο του Στρέφη (μπασκετάκι), την Κυριακή 23/2 στις 12.00. Σε περίπτωση κακοκαιρίας, το πάρτυ θα μεταφερθεί στο χώρο του σχολείου (Αίθουσα εκδηλώσεων).  Θα μοιραστεί ενημερωτικό φυλλάδιο στα παιδιά και θα αναρτηθεί αφισάκι στο χώρο του σχολείου και στη γειτονιά. 

Για την συγκεκριμένη εκδήλωση, είναι απαραίτητη η ενεργή συμμετοχή όλων των γονέων και όχι μόνο των μελών του Δ.Σ.  Θα δημιουργηθούν συγκεκριμένες ομάδες εργασίας στις οποίες οι γονείς θα αναλάβουν καθήκοντα, για την κουζίνα και το σερβίρισμα, την καθαριότητα, το στήσιμο του χώρου πριν και μετά την εκδήλωση, την επίβλεψη του χώρου κατά τη διάρκειά της, τη λαχειοφόρο αγορά, κ.α. 

Η προετοιμασία και η προμήθεια ενός μέρους των φαγητών και των ποτών θα ανατεθεί ανά τάξη, και επιπλέον θα αγοραστούν κάποιες ποσότητες από το ταμείο του συλλόγου. 

Στην λαχειοφόρο αγορά είναι ευπρόσδεκτη η συμμετοχή όλων στην διαδικασία συλλογής προσφορών από προσφιλείς στο σχολείο μας επιχειρήσεις. 


2. Δραστηριότητες Σαββάτου – Πασχαλινό Bazaar 

Σχετικά με τις δραστηριότητες του Σαββάτου, για τους δύο μήνες Απρίλιο και Μάιο και δεδομένων των αργιών που μεσολαβούν, αποφασίστηκε η καταβολή διδάκτρων που αντιστοιχούν σε ενάμιση μήνα, δηλ. 10,5€/δραστηριότητα. Ο Μάρτιος θα εξοφληθεί κανονικά.

Ημερομηνίες δραστηριοτήτων: Μάρτιος: 8,15, 22,29. Απρίλιος - 5. Μάιος - 3, 10, 17, 24, 31. 

Τον Ιούνιο δεν θα πραγματοποιηθούν δραστηριότητες, λόγω τριημέρου του Αγ.Πνεύματος. 

Σχετικά με το Πασχαλινό Bazaar, συζητήθηκε η πιθανή ημερομηνία διεξαγωγής του το διήμερο 4-5/4/2025. 


3. Διερεύνηση δυνατότητας διοργάνωσης summer camp στο σχολείο

Κατά την συνεδρίαση, συζητήθηκε πρόταση γονέων του σχολείου μας σχετικά με την διοργάνωση summer camp στο σχολείο. Αποφασίστηκε: α) να πραγματοποιηθεί από το ΔΣ αίτημα στο Δήμο, κατόπιν έγκρισης της διεύθυνσης του σχολείου, για τη διοργάνωση Summer camp στο σχολείο με ευθύνη και έξοδα του Δήμου. β) Συγκροτήθηκε ανοιχτή ομάδα εργασίας, για τη διερεύνηση εναλλακτικών τρόπων, χωρίς δηλ. την εμπλοκή του Δήμου, και τη διατύπωση συγκεκριμένης πρότασης.  


4. Διοργάνωση κύκλου εκδηλώσεων 

Συζητήθηκε και θα διερευνηθεί η πρόταση διοργάνωσης κύκλου εκδηλώσεων (ή μίας μεμονωμένης ενημερωτικής εκδήλωσης) για γονείς του σχολείου, σε σχέση με την εκπαίδευση γονέων. 


5. Ετήσια φωτογράφιση των παιδιών 

Αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί και φέτος αναμνηστική φωτογράφιση των παιδιών, με την συμμετοχή επαγγελματία φωτογράφου – γονέα του σχολείου. 


6. Διάφορα

α) Αποφασίστηκε μετά χαράς, η αποδοχή δωρεάς απινιδωτή για το σχολείο μας, ο οποίος θα καταχωρηθεί στο δίκτυο της πόλης και θα είναι διαθέσιμος στη γειτονιά, τις ώρες λειτουργίας του σχολείου. 

β) Συζητήθηκε η αναγκαιότητα συνάντησης με την εταιρία catering που παρέχει τα γεύματα, προκειμένου να γίνουν κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με την ποιότητα του φαγητού. 

γ) Συζητήθηκε η αναβολή της συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα της Περιφέρειας για τα κολυμβητήρια, και η ανάγκη για άμεση επανενεργοποίηση του θέματος. 


Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς.


Η Πρόεδρος                                                                               Η Γεν. Γραμματέας

Boyka Boneva                                                                            Έφη Κουρσάρη


Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025

Αποκριάτικο πάρτι στο λόφο του Στρέφη

 Αγαπητοί γονείς,

Στο ανοιχτό Δ.Σ. που έγινε το Σάββατο, 8/2, αποφασίστηκε η διεξαγωγή αποκριάτικου πάρτι στο λόφο του Στρέφη την Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου, 12.00μ.μ.

Για να οργανωθεί το πάρτι είναι απαραίτητη η συμμετοχή όλων μας και όχι μόνο των γονιών του Δ.Σ. Θα υπάρξει φαγητό και χυμοί. Επίσης, και φέτος θα υπάρξει λαχειοφόρος αγορά.

Παρακάτω αναφέρουμε τις εργασίες του πάρτι. Όπως θα δείτε είναι αρκετές, οπότε θα χρειαστούν διαθεσιμότητες ώστε να μπορέσουμε να τις οργανώσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και εύκολα. Συμμετοχές μπορούν να δηλωθούν είτε με mail (στον σύλλογο) ή τηλεφωνικά σε κάποιο από τα μέλη του Δ.Σ.

Σημαντική Σημείωση:

*Τα παιδιά συνοδεύονται και δε μένουν μόνα στο λόφο!

Άλλωστε το πάρτι είναι για όλους/ες μας.


Εργασίες πριν το πάρτι:

1. Συλλογή προσφορών από επιχειρήσεις για τη λαχειοφόρο αγορά. Τα πάντα μπορούν να γίνουν δώρα! Κοσμήματα, υπηρεσίες ομορφιάς, δωροεπιταγές από κρεοπωλεία και μανάβικα, προσφορές από σχολές μουσικής και αθλητισμού, ταξίδια, βιβλία, εισιτήρια θεάτρου και συναυλιών, γεύματα σε εστιατόρια, ποτά και καφέδες σε μαγαζιά, ό,τι φανταστείτε. Υπάρχει "εξουσιοδότηση" από τον Σύλλογο που αναφέρει και τον αριθμό του καταστατικού σε περίπτωση που κάποιοι/ες επιχειρηματίες σας το ζητήσουν. Θα την έχουμε από Τετάρτη πρωί στο σχολείο. Σας στέλνουμε ενδεικτικά την λίστα μαγαζιών για να πάρετε μια ιδέα.

https://sg36.blogspot.com/2024/03/blog-post_10.html

Επικοινωνήστε μαζί μας, γραπτά, τηλεφωνικά ή δια ζώσης ώστε να σημειωθούν τα δώρα που θα βρείτε και να φτιαχτεί λίστα.

2. Προσφορές σε φαγητά. Όπως κάθε χρόνο οι προμήθειες των φαγητών επιμερίζονται ανά τάξη. Περισσότερες λεπτομέρειες θα στείλουμε εντός της εβδομάδας.


Εργασίες την ημέρα του πάρτι:

1. Ετοιμασία του χώρου ώστε να υπάρχει ασφάλεια. Το πάρτι θα γίνει στο μπασκετάκι.

2. Τεχνικοί ήχου. (1-2 άτομα στις 11.30π.μ.).

3. Καθαρισμός του χώρου στο τέλος του πάρτι. Θα βοηθήσουμε όλοι και όλες. Παρόλα αυτά θα θέλαμε να δηλωθούν 2-3 άτομα που θα οργανώσουν το μάζεμα: σακούλες σκουπιδιών, μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων, ο χώρος όπως τον βρήκαμε (ή και καλύτερος).  


Παιδιά και γονείς μπορούμε να ντυθούμε ό,τι και όπως θέλουμε.

Φροντίζουμε, όμως, να μην υπάρχουν ρόπαλα και άλλα αποκριάτικα είδη που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα.

Σας παρακαλούμε μη φέρετε αφρούς γιατί υπάρχει κόσμος που έχει αλλεργίες, όπως επίσης και χαρτοπόλεμο γιατί δεν καθαρίζει!

Θα βγει αφίσα, θα υπάρξει ενημέρωση των παιδιών για να επιλέξουν μέρος της μουσικής.


Τηλέφωνα επικοινωνίας:

Boyka Boneva: 6981231669

Δημήτρης Ρίππης: 6977131498

Έφη Κουρσάρη: 6977524969

Χρήστος Πιπεράγκας: 6976995727

Πηνελόπη Σιαματά: 6973730093

Δημήτρης Κόττας: 6932001313

Μαρκέλλα Φανού: 6979242348


Σας ευχαριστούμε πολύ.

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025

Ανοικτή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου - Σάββατο 8/02/25

Αγαπητοί γονείς,

Το Σάββατο 8/02/25 στις 17:00 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο, ανοικτή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου.

Τα θέματα προς συζήτηση είναι:

1. Αποκριάτικο πάρτυ, 23 Φεβρουαρίου. - Λαχειοφόρος αγορά, Οργάνωση, ομάδες εργασίας, διανομή των εργασιών

2. Δραστηριότητες Σαββάτου τους μήνες Μάρτιο-Ιούνιο 2025

3. Διερευνηση δυνατοτητας διοργανωσης summer camp στο σχολειο

4. Διοργανωση κυκλου εκδηλωσεων σε σχεση με την εκπαιδευση

5. Ετήσια φωτογράφιση των παιδιών - συζήτηση

6. Διάφορα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς. Αν υπάρχουν άλλα θέματα που θέλετε να συζητηθούν ενημερώστε τα μέλη του ΔΣ.


Συμμετοχή στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη πλ. Συντάγματος





Την Κυριακή 26/01 μετά και το κάλεσμα του συλλόγου των συγγενών των θυμάτων των Τεμπών, σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη πλ. Συντάγματος, ο Σύλλογός μας εκφράζοντας την αμέριστη αλληλεγγύη του προς τους συγγενείς των θυμάτων αλλά και στους επιζήσαντες του εγκλήματος των Τεμπών, συμμετείχε μαζί με τους εκατοντάδες χιλιάδες που παρευρέθηκαν στη μεγαλειώδη συγκέντρωση.

Συγκεντρωθήκαμε στη γειτονιά γονείς και παιδιά και ολοι-ες μαζί πορευτήκαμε με το πανό του Συλλόγου μέχρι τη πλ. Συντάγματος.

Ως ελάχιστη έκφραση αλληλεγγύης το πανό αναρτήθηκε στο σχολείο μας.



Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025

Ωνάσεια σχολεία - Ανακοίνωση του συλλόγου εκπαιδευτικών "Αθηνά"


Αναδημοσιεύουμε ανοικτή επιστολή απο το σύλλογο εκπαιδευτικών "Αθηνά" σχετικά με το θέμα των Ωνάσειων σχολείων.

Είναι ένα σοβαρό θέμα που θα πρέπει να απασχολήσει όλους μας.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ "η Αθηνά"

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

Ωνάσεια σχολεία: Ευεργεσία ή Ιδιωτικοποίηση από το παράθυρο;

Αγαπητοί γονείς, αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Όπως θα έχετε ακούσει το Υπουργείο Παιδείας πρόκειται να μετατρέψει 22 δημόσια Γυμνάσια και Λύκεια σε Ωνάσεια Δημόσια Σχολεία σε γειτονιές που αντιμετωπίζουν, σύμφωνα με τη διατύπωσή του, «κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις», σε λεγόμενες υποβαθμισμένες «ευάλωτες γειτονιές», όπως ο Κολωνός, η Κυψέλη, το  Μενίδι, το Πέραμα και το Περιστέρι στην Αττική. Με άλλα λόγια το Ίδρυμα Ωνάση θα πάρει έτοιμα τα σχολεία των γειτονιών μας, μάλιστα για να μας χρυσώσει το χάπι, θα τα ανακαινίσει, θα καλύψει τα λειτουργικά τους έξοδα και μετά θα επιλέξει τους μαθητές και τις μαθήτριες που θα φοιτήσουν εκεί και θα εισάγει ένα διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών. Εύλογα σε εκπαιδευτικούς, σαν κι εμάς, γονείς και μαθητές γεννιούνται κάποια κρίσιμα ερωτήματα.


Πόσο δημόσια είναι τα Ωνάσεια σχολεία;

Δημόσιο σχολείο της γειτονιάς σημαίνει πρώτα απ’ όλα ένα σχολείο για όλα τα παιδιά, χωρίς ταξικούς διαχωρισμούς και διακρίσεις. Αντίθετα, τα Ωνάσεια σχολεία θα δέχονται παιδιά μετά από γραπτές εξετάσεις γνώσεων και δεξιοτήτων στην Α’ Γυμνασίου και στην Α’ Λυκείου. Ήδη τα φροντιστήρια έχουν έτοιμα τα πακέτα προετοιμασίας, με τα αζημίωτο φυσικά. Οι οικογένειες και τα παιδιά θα πρέπει να τρέχουν από τα γεννοφάσκια τους να κάνουν φροντιστήρια κυνηγώντας το όνειρο ενός «καλύτερου» σχολείου, ένα όνειρο που θα έπρεπε να είναι πραγματικότητα για ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ σε ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

Να θυμίσουμε ότι τα Ωνάσεια Σχολεία έρχονται αμέσως μετά την πρόταση για εισαγωγή του θεσμού του Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate, ΔΑ-IB) και στα δημόσια σχολεία, ενός απολυτηρίου που παρέχουν τα ιδιωτικά σχολεία για όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα να σπουδάσουν στο εξωτερικό. Το Διεθνές Απολυτήριο είναι ένα ταξικά διαφοροποιημένο απολυτήριο. Είναι προφανές ότι Διεθνές Απολυτήριο δεν θα παρέχεται από όλα τα δημόσια σχολεία αλλά μόνο από τα επίλεκτα, όπως φυσικά θα είναι και τα Ωνάσεια. Και το πιθανότερο είναι να αποτελεί το διαβατήριο για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Οι υπόλοιποι για να έχουν πρόσβαση στα Πανεπιστήμια θα μπαίνουν στη γνωστή κούρσα των Πανελληνίων και της οικονομικής αφαίμαξης των οικογενειών τους.

Διεθνές Απολυτήριο και Ωνάσεια λοιπόν είναι θεσμοί που εντείνουν τις ανισότητες στην πρόσβαση στη γνώση υπονομεύοντας περαιτέρω το θεμελιώδες και καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση για όλα τα παιδιά.


 Τα παιδιά της γειτονιάς που ανήκουν γεωγραφικά σε αυτά τα σχολεία, πού θα πάνε; Οι εκπαιδευτικοί;

Όποιο παιδί ανήκει στο σχολείο που θα μετατραπεί σε Ωνάσειο θα πρέπει αναγκαστικά να αναζητήσει αλλού σχολική στέγη. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ψάξει σε όλα τα γειτονικά σχολεία να βρει αν υπάρχει θέση για να εγγραφεί. Θα γίνει δηλαδή ένας νομάς μαθητής και μαθήτρια που θα αναζητά σχολείο. Όπου υπάρχει θέση, όσο μακριά από το σπίτι του κι αν είναι αυτό 2,3,5,10 χιλιόμετρα, χωρίς φυσικά να υπάρχει καμία πρόβλεψη για τη μετακίνηση των παιδιών που θ’ αναγκαστούν να «μεταναστεύσουν». Τα παιδιά που φοιτούν σε αυτά τα σχολεία στην πρώτη μεταβατική φάση θα τα αφήσουν να τελειώσουν το σχολείο τους, για να ακολουθήσουν στη συνέχεια τον ίδιο δρόμο με τα άλλα παιδιά της γειτονιάς τους, τον δρόμο του Νομά-Μαθητή. Σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς, επιφυλάσσσεται η ίδια τύχη. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως   εβδομήντα περίπου εκπαιδευτικοί χάνουν την οργανική τους θέση στο συγκρότημα των σχολείων της Κυψέλης που επιχειρεί να υφαρπάξει το Ωνάσειο.


Θα υπάρχουν θέσεις στα όμορα σχολεία;

Τα σχολεία που θα είναι όμορα σε Ωνάσειο σχολείο φυσικά θα πρέπει να υποδεχθούν όλους τους μαθητές της περιοχής που δεν στάθηκαν «άξιοι» να εισαχθούν στο «αναβαθμισμένο» αυτό σχολείο! Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά θα στοιβαχτούν σε σχολεία που πρακτικά δεν χωράνε και η εκπαίδευσή τους θα υποβαθμιστεί περαιτέρω. Τι να κάνουμε όμως; Όπως είπε και ο Πρωθυπουργός η ανισότητα είναι φυσική…Ακόμη δεν γνωρίζουμε με σαφήνεια ποιος θα έχει δικαίωμα αίτησης σε Ωνάσειο σχολείο. Θα έχουν μόνο τα παιδιά της γειτονιάς ή και των γύρω περιοχών ή όλης της Αττικής; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα θα αναδείξει και το πλήθος των μαθητών που θα αναγκαστούν να μετακινηθούν και την επιβάρυνση των όμορων σχολείων.


Πώς θα διοικούνται τα Ωνάσεια Σχολεία;

Το δίκτυο των Ωνάσειων σχολείων θα διοικείται από εννεαμελή Επιτροπή, στην οποία πέντε μέλη θα ορίζονται από το Υπουργείο Παιδείας, με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού, ενώ τα υπόλοιπα τέσσερα θα υποδεικνύονται από το Ίδρυμα Ωνάση. Αλήθεια, ποιος ο λόγος ένας ιδιωτικός φορέας να έχει αποφασιστικό λόγο για τη λειτουργία σχολείων του δημοσίου συστήματος; Γιατί δεν πρέπει όλα τα σχολεία να παρέχουν σε όλα τα παιδιά μια ποιοτική εκπαίδευση στο ύψος των αναγκών τους; Γιατί κάποια δημόσια σχολεία θα πρέπει να  είναι «ανώτερα» από κάποια άλλα, καλύτερα χρηματοδοτούμενα, με ανακαινισμένα κτίρια, με καλύτερα προγράμματα σπουδών και περισσότερες ευκαιρίες; Γιατί αυτά θα πρέπει να παρέχονται μόνο σε κάποια παιδιά και όχι σε όλα;


Τελικά τα  Ωνάσεια σχολεία είναι μια ευεργεσία του Ιδρύματος Ωνάση;

Είναι φανερό ότι η κίνηση του Ιδρύματος Ωνάση δεν αποτελεί μια ανιδιοτελή δωρεά ενός εφοπλιστικού Ιδρύματος. Πρώτον, το Ίδρυμα Ωνάση δεν πρόκειται να χτίσει νέα σχολεία, πρόκειται να δώσει χρήματα για την ανακαίνιση και τη  λειτουργία 22 υφιστάμενων σχολείων, τη στιγμή που για κάθε δωρεά που κάνει εκπίπτει της φορολογίας ως το ποσό του 40% του συνολικού του εισοδήματος. Δεύτερον, ο μύθος της «προσφοράς στους αδύνατους» καταρρίπτεται από την αρχή, αφού θα υπάρχουν εξετάσεις για την εισαγωγή και φοίτηση των μαθητών και μαθητριών. Με λίγα λόγια, παιδιά που δεν θα μπορούν ν’ ανταποκριθούν στις εξετάσεις ή στο εντατικό πρόγραμμα, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρίες δεν θα χωρούν στις τάξεις των Ωνασείων. 


Επιπλέον, η εμπλοκή του Ιδρύματος στο πρόγραμμα σπουδών των σχολείων γεννά εύλογα ερωτήματα για τη στόχευση του Ιδρύματος αλλά και για την επιλογή του κράτους να συνεργαστεί ή/και να παραδώσει τον έλεγχο του περιεχόμενου σπουδών κάποιων σχολείων. Για ποιο λόγο άραγε; Ποια οικονομική προοπτική διανοίγεται για το Ίδρυμα Ωνάση, τη στιγμή που δεκάδες funds έρχονται στην Ελλάδα για να εξαγοράσουν ιδιωτικά σχολεία; Πρόκειται για ευεργεσία ή για ελεημοσύνη; Θα ευεργετηθούν τα παιδιά μας ή μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια για να παραβλέψουμε τον ακραίο ανταγωνισμό που θα διαμορφωθεί μέσω των εξαγορασμένων από funds ιδιωτικών σχολείων; Να μας πουν με λίγα λόγια ότι έχετε και εσείς οι φτωχοί την ευκαιρία σας! Όχι όμως όλοι, αλλά όσοι από σας μπορείτε από τη φύση σας…


Τι θα σημαίνει η λειτουργία ενός Ωνάσειου σχολείου για τη γειτονιά;

Το Υπουργείο ισχυρίζεται ότι θα αναβαθμιστεί η γειτονιά, ότι θα υπάρξει όσμωση με τα γειτονικά σχολεία και έτσι όλα μαζί θα αναβαθμιστούν. Εμείς καταλαβαίνουμε ότι η γειτονιά θα χάσει το σχολείο της και τα παιδιά θα χωριστούν στα δύο, οι πατρίκιοι και οι πληβείοι, οι καλοί και οι κακοί. Και τέτοιοι διαχωρισμοί μόνο θετικά δεν μπορούν να λειτουργήσουν στο εσωτερικό μιας μικρής κοινωνίας όπως είναι η γειτονιά. Εκτός και αν ο στόχος είναι τα παιδιά από πολύ μικρά να αποδεχθούν ως αναπόδραστη τη μοίρα που τους ορίζει η ταξική τους προέλευση, να εσωτερικεύσουν την αποτυχία ως αποκλειστικά ατομική τους ευθύνη. Ο δικός μας στόχος πάλι, αυτό για το οποίο δεν θα πάψουμε να μιλάμε και να αγωνιζόμαστε, είναι ένα δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά, στο ύψος των αναγκών τους και στο μπόι των ονείρων τους! Ένα δημόσιο σχολείο με μόνιμο και σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό, με δομές που θα υποστηρίζουν τις ανάγκες των μαθητών μας, γενναία χρηματοδότηση, παιδαγωγική ελευθερία, ένα σχολείο που θα μορφώνει ολόπλευρα και ουσιαστικά, που δεν θα στερεί από κανένα παιδί τη χαρά, τη δημιουργία, τη γνώση και την ελευθερία.


ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ


Πρακτικά Δ.Σ. Ιανουαρίου 2025

Το Σάββατο 18/01/25 πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Νέου Συλλόγου Γονέων του 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών στον χώρο του σχολείου. 

Παρόντες και παρούσες εκ μέρους του Δ.Σ. ήταν οι: Boyka Boneva, Δημήτρης Ρίππης, Έφη Κουρσάρη, Χρήστος Πιπεράγκας, Μαρκέλλα Φανού και Δημήτρης Κόττας, καθώς και γονείς του σχολείου. Απουσίαζε δικαιολογημένα η Πηνελόπη Σιαματά. 

Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν τα εξής:

1. Κοπή πίτας στις τάξεις του σχολείου.

Τη Δευτέρα, 27/1, θα πραγματοποιηθεί κοπή πίτας σε κάθε τμήμα του σχολείου. 

Όπως και τις προηγούμενες χρονιές, τις πίτες αναλαμβάνει να φτιάξει κάποιος γονιός από κάθε τμήμα και τις φέρνουμε όλοι και όλες το πρωί στις 27/1 στο σχολείο. 

Με έξοδα από το ταμείο του Συλλόγου Γονέων θα αγοραστεί ένα βιβλίο για κάθε παιδί που κερδίζει το φλουρί και ένα μικρό, συμβολικό δωράκι για όλα τα υπόλοιπα. Επίσης, μία πίτα προσφέρεται στον σύλλογο διδασκόντων, η οποία συνήθως αγοράζεται από το ταμείο του Συλλόγου γονέων λόγω μεγέθους, καθώς και ένα αντίστοιχο βιβλίο. 

2. Ενίσχυση οικογενειών του σχολείου που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.

Ο σύλλογος βρίσκεται όπως πάντα σε επικοινωνία με τη διευθύντρια και το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου, σχετικά με την προσέγγιση οικογενειών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες και προτίθεται να τις υποστηρίξει οικονομικά και υλικά. Αποφασίστηκε το επόμενο διάστημα να αναζητηθούν και νέοι τρόποι προσέγγισης του ζητήματος αυτού. 

3. Οργάνωση Αποκριάτικου πάρτι και λαχειοφόρου αγοράς.

Αποφασίστηκε η διοργάνωση αποκριάτικου πάρτυ στο Λόφο του Στρέφη (μπασκετάκι), την Κυριακή 23/2, καιρού επιτρέποντος. Για την συγκεκριμένη εκδήλωση, όπως κάθε χρόνο είναι απαραίτητη η συμμετοχή όλων μας και όχι μόνο των γονιών του Δ.Σ.  Θα δημιουργηθούν σχετικές ομάδες εργασίας στις οποίες οι γονείς θα αναλάβουν καθήκοντα (κουζίνα, service, καθαριότητα, κ.λπ.). Η προετοιμασία και η προμήθεια των φαγητών και των ποτών θα ανατεθεί ανά τάξη, όπως κάθε χρόνο. 

Επίσης, και φέτος θα υπάρξει λαχειοφόρος αγορά και βεβαίως είναι ευπρόσδεκτη η συμμετοχή όλων στην διαδικασία συλλογής προσφορών από προσφιλείς στο σχολείο μας επιχειρήσεις. 

Θα ακολουθήσει αναλυτικό email σχετικό με τα παραπάνω. 

4. Ανταπόκριση στο κάλεσμα των γονέων του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού της οδού Θεμιστοκλέους 71. 

Αποφασίστηκε η θετική ανταπόκριση του συλλόγου μας στο κάλεσμα για συμμετοχή σε συζήτηση και η στήριξη των κινήσεων των γονέων του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού της οδού Θεμιστοκλέους 71, σχετικά με τα σοβαρά πρακτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο σταθμός, όπως και οι περισσότερες σχολικές δομές της γειτονιάς, συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας. 

5. Δραστηριότητες/ Εκδηλώσεις στο σχολείο από τον Σύλλογο Γονέων.

Αποφασίστηκε το πρόγραμμα δράσεων και εκδηλώσεων από πλευράς συλλόγου μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς. Πέρα από την κοπή πίτας και το αποκριάτικο πάρτυ, θα οργανωθούν τους επόμενους μήνες:

    • Ομαδική επίσκεψη σε θέατρο 

    • Πασχαλινό Bazaar

    • Ημερήσια Εκδρομή 

    • Γιορτή κλεισίματος σχολικής χρονιάς.

Επιπλέον, συζητήθηκε η διοργάνωση Multi ethnic γιορτής στο Λόφο Στρέφη, μέσα στον Μάιο, με σκοπό την αλληλεπίδραση και τη γνωριμία όλων μας με τους διαφορετικούς πολιτισμούς που έχουμε την τύχη να φιλοξενούμε στο σχολείο και τη γειτονιά μας, μέσα από μουσικές, χορούς και διαφορετικές κουζίνες! Η διοργάνωση της γιορτής θα βασιστεί στην ευρεία και ενεργή συμμετοχή γονέων και παιδιών του σχολείου μας. 

6. Διάφορα.

- Συζητήθηκε η ενεργή συμμετοχή του σχολείου μας στον καθαρισμό του Λόφου του Στρέφη, κάποια από τις επόμενες Κυριακές, σε συνεννόηση με την Συνέλευση του Λόφου.

- Αποφασίστηκε η στήριξη από τον σύλλογο του αιτήματος των σχολικών τροχονόμων στην πρωτοβάθμια επιτροπή, σχετικά με την προμήθεια κατάλληλου χειμερινού εξοπλισμού (αντιανεμικά - αδιάβροχα τζάκετ). 

- Αποφασίστηκε η στήριξη και η συνυπογραφή του ψηφίσματος του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αθηνών, αναφορικά με τα πρακτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, λόγω της λειτουργίας του χωρίς να διαθέτει δικό του κτίριο. 


Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς.


Η Πρόεδρος                                                                               Η Γεν. Γραμματέας

Boyka Boneva                                                                            Έφη Κουρσάρη



Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2025

ΤΕΤΑΡΤΗ 29 ΓΕΝΑΡΗ 17:30 - ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛEΙΩΝ

ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

 

Το ΔΣ της Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής καλεί τις Ενώσεις και τους συλλόγους Γονέων στην κινητοποίηση που καλεί η ΟΛΜΕ την Τετάρτη 29 Γενάρη, ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου για τα «Ωνάσεια σχολεία»,  στις 5.30μμ έξω από τη βουλή.

Η ίδρυση των "Ωνάσειων Σχολείων" από την Κυβέρνηση, αποτελεί άλλη μια κλιμάκωση στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και στην μόρφωση των μαθητών.

Αγωνιζόμαστε για ένα αναβαθμισμένο δημόσιο και δωρεάν σχολείο που θα μορφώνει ολόπλευρα όλα τα παιδιά και όχι ...για σχολεία για λίγους

 

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ