Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

ΠΡΑΚΤΙΚΑ Δ.Σ. ΙΟΥΝΙΟΥ 2023

 Την Τρίτη, 27 Ιουνίου 2023, στις 7.00 μ.μ., συνεδρίασε το Δ.Σ. του Νέου Συλλόγου Γονέων του 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών στο πάρκο Ναυαρίνου.

Παρούσες εκ μέρους του Δ.Σ. ήταν οι: Χρυσούλα Παπαγεωργίου, Θεοδώρα Αγγελοπούλου, Άγγελη Ανδρικοπούλου, Katrin Kretschmer,  Αγγελική Βαλσαμάκη, Boyka Boneva, Μυρτώ Λαζαρίδου, καθώς και άλλοι γονείς του σχολείου.


Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν και συναποφασίστηκαν τα ακόλουθα:

1. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Τοποθετήθηκαν τα μέλη του Δ.Σ. Επισημάνθηκε η πολύ σημαντική δουλειά που γίνεται με τις δραστηριότητες του Σαββάτου και ο θετικός ρόλος που παίζουν στο δέσιμο των παιδιών μεταξύ τους, των γονιών μεταξύ τους αλλά και όλων μας με τη γειτονιά.

Δυο πολύ σημαντικά στοιχεία της δράσης του Συλλόγου μας

α. λειτουργία με όρους κοινότητας και β. αλληλεγγύη.

Αναφέρθηκε η εμπιστοσύνη που έχει αναπτυχθεί μεταξύ των γονιών και Συλλόγου και πόσο σημαντικό και θετικό το γεγονός της συμμετοχής τους στις δράσεις του Συλλόγου (μπαζάρ, πάρτι, λαχειοφόρος, θέατρο)

Σε σχέση με τις δραστηριότητες, ήταν αρκετά καλή η λειτουργία των βαρδιών, υπήρξε συνέπεια. Αποφασίστηκε να γίνουν και εκδηλώσεις δραστηριότητες που να αφορούν και στους γονείς (εκδήλωση για γονείς με θέμα τη βία στα παιδιά ως θύματα, εκδήλωση για την πληροφορική κλπ)

Να γίνει πιο έγκαιρος χρονικός καταμερισμός των εργασιών και εκδηλώσεων μέσα στη χρονιά.

Προτάθηκε και συμφωνήθηκε να διατηρείται ημερολόγιο προγραμματισμού.

Επίσης να ενημερώνεται και η νέα διευθύντρια του σχολείου μας έγκαιρα.


2. ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

Έπειτα από συνομιλία με τον εργολάβο που έχει αναλάβει τις εργασίες για το σχολείο διαπιστώθηκε ότι ενώ έχουν εγκριθεί από το Δήμο οι εργασίες για επισκευή ταράτσας και χώρων υγιεινής, έχουν παγώσει οι πληρωμές. Προτάθηκε και συμφωνήθηκε να σταλεί από το Δ.Σ. mail προς τις αρμόδιες διευθύνσεις του δήμου ώστε να υπάρξει ενημέρωση για το πότε θα προχωρήσουν οι εργασίες.

Επιπλέον, γίνεται προσπάθεια από τη διευθύντρια και με τη συμβολή του Συλλόγου να  κατατεθούν αιτήματα μέσα στο καλοκαίρι, όπως αυτό για την αγορά κουρτινών, για ηλεκτρολογικές εργασίες κ.λπ. 



ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!! ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!


Τετάρτη 28 Ιουνίου 2023

ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ ΣΤΟΝ ΛΟΦΟ ΣΤΡΕΦΗ

 


«100 ακριβώς! Θησαυροί της Άλκης και της Ζωρζ…»

 Το Δίκτυο Ελληνικών Βιβλιοθηκών πραγματοποιεί φέτος το καλοκαίρι την εκστρατεία

 «100 ακριβώς! Θησαυροί της Άλκης και της Ζωρζ…», με σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά τα βιβλία δύο πολύ αγαπημένων Ελληνίδων συγγραφέων, της Άλκης Ζέη και της Ζωρζ Σαρή. Η εκστρατεία λαμβάνει χώρα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας, αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδας. 

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην παρακάτω σελίδα


https://network.nlg.gr/event/kalokairini-ekstrateia-2023/






1o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 


Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023: Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ


Την Τρίτη, 27/06/23, θα πραγματοποιηθεί το ανοιχτό Δ.Σ. Ιουνίου, 7μ.μ. στο πάρκο Ναυαρίνου

ΘΕΜΑΤΑ

  • Απολογισμός της χρονιάς
  • Κτιριακά ζητήματα και αιτήματα εντός καλοκαιριού
  • Διάφορα  


Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς. 


      Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                           Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ                                                    ΑΓΓΕΛΗ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΕΚΡΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ

Τα παιδιά θέλουν παπούτσια

τα παιδιά θέλουν ψωμί

θέλουνε και φάρμακα

δούλεψε και συ.

Γέλα κλαίγε κι όλο λέγε

το παιδί: ζωή.

Τίποτ’ άλλο, Ζωή.

Ζύμωνε στη σκάφη

πρώτο σου ζυμάρι, πρώτο σου ψωμί

ένα καλυβάκι μια μικρούλα αυλή

για το παιδί...

Γ. Ρίτσος



Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας, εκφράζει την οργή του για το τραγικό πολύνεκρο έγκλημα όπου εκατοντάδες νεκροί και αγνοούμενοι πρόσφυγες, παιδιά και ολόκληρες οικογένειες ξεβράζονται στις ακτές της Πύλου. Δεν μπορούμε να ανεχτούμε το νεκροταφείο χιλιάδων νεκρών ανθρώπων, παιδιών, μωρών, γυναικών που ξεριζώθηκαν από τον τόπο τους λόγω των πολέμων, της φτώχειας, της δυστυχίας που δεν επέλεξαν…

Κανένας άνθρωπος δεν αξίζει να χάνει τη ζωή του, να γίνεται θύμα εκμετάλλευσης των κυκλωμάτων των διακινητών, ούτε να εγκλωβίζεται σε άθλιες συνθήκες σε σύγχρονα στρατόπεδα συγκέντρωσης στα νησιά μας.

Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να πηγαίνει με ασφάλεια στις χώρες που επιθυμεί, να έχει τη δυνατότητα να αρχίζει ξανά τη ζωή του από την αρχή.

Εκφράζουμε την Αλληλεγγύη μας που είναι η δύναμη των λαών όλου του κόσμου.

Εμείς οι γονείς ενώνουμε και πάλι τη φωνή μας με των παιδιών μας, μαζί με σωματεία & μαζικούς φορείς της Αττικής και καλούμε τις Ενώσεις και τους Συλλόγους της Αττικής στο συλλαλητήριο την


Πέμπτη 15 Ιουνίου στις 20.00

στο Σύνταγμα

(ραντεβού στο πανό της Ομοσπονδίας

19:45 έξω από το ξενοδοχείο "Μ. Βρετάνια")