Πέμπτη 1 Μαΐου 2025

Για την άρνηση του δημοτικού συμβουλίου να συζητήσει για τον Λόφο του Στρέφη

Καταγγέλλουμε τη προσπάθεια συγκάλυψης, αποσιώπησης και παραποίησης από τη πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου στις 30/4/2025, των όσων συνέβησαν την Κυριακή 27/4 στο Λόφο του Στρέφη. Παρά τις επίμονες προσπάθειες μας δεν επέτρεψαν την είσοδο των μελών του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων στο δημοτικό συμβούλιο, ύστερα από έντονες πιέσεις επέτρεψαν την είσοδο μόνο στην πρόεδρο του συλλόγου, η οποία ήρθε αντιμέτωπη με μια οργανωμένη προσπάθεια να μην της δοθεί ο λόγος με κανέναν τρόπο. Μάλιστα ακούστηκαν και απόψεις που έφταναν στο σημείο να υποστηρίζουν ότι δεν υπήρχαν παιδιά στο Λόφο του Στρέφη την Κυριακή. Κατανοούμε ότι θέλουν να αποκρύψουν τα αίσχη τα οποία βιώσαμε τα παιδιά και εμείς και να μην αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν. Άλλωστε το μπάζωμα και η συγκάλυψη είναι πάγια τακτική των κρατούντων. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι τα πρόσωπα μπορεί να αλλάζουν όμως η διαχείριση παραμένει η ίδια. Θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα νόμιμα μέσα που μας παρέχονται ώστε να αποδοθούν ευθύνες.

Ακολουθεί το κείμενο με τη τοποθέτηση του Συλλόγου Γονέων που δεν επέτρεψαν να ακουστεί,

 

Είμαστε σήμερα εδώ ως σύλλογος γονέων του 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών καθώς είμαστε υποχρεωμένες-οι να προστατέψουμε τη υγεία των παιδιών μας (ψυχολογική και σωματική).

Για όσους-ες τυχόν δεν γνωρίζουν το σχολείο μας έχει τη τύχη να βρίσκεται στους πρόποδες του Λόφου του Στρέφη και λέμε τύχη γιατί θεωρούμε πλεονέκτημα για τα παιδιά να βρίσκεται το σχολείο τους τόσο κοντά σε έναν από τους λίγους δημόσιους χώρους πρασίνου που έχουμε στη πόλη μας.

Ένα πλεονέκτημα όμως που τα τελευταία χρόνια δεν μπορούμε να το χαρούμε όπως πρέπει ούτε τα παιδιά ούτε εμείς. Τα προηγούμενα χρόνια λοιπόν βρεθήκαμε αντιμέτωποι-ες με τη προσπάθεια παραχώρησης αυτού του δημόσιου χώρου πρασίνου σε ιδιώτες, κάτι που μεταφράστηκε σε έναν Λόφο αποκλεισμένο αφενός μεν από τη μια λόγω των εργασιών (όπου δεν είχε γίνει καμία πρόβλεψη διαχείρισης του χώρου για τους επισκέπτες) και από την άλλη από τις ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις που είχαν στρατοπεδεύσει νυχθημερόν στον Λόφο και εμπόδιζαν τη διέλευση στους ελάχιστους ανοιχτούς χώρους που είχαν μείνει. (ήταν εξοργιστικές οι περιπτώσεις που κάτοικοι (μικροί-μεγάλοι) του απαγορευόταν να περνάνε από συγκεκριμένα σημεία την ίδια ώρα που groups τουριστών πήγαιναν όπου ήθελαν).

Τα παιδιά μας λοιπόν έμαθαν εκείνη τη περίοδο ότι για να πάνε να παίξουν θα πρέπει να περνάνε ανάμεσα πάνοπλες αστυνομικές δυνάμεις (αν βέβαια τους το επιτρέψουν). Πολλά οικογένειες από τη γειτονιά τότε σταμάτησαν να φέρνουν τα παιδιά τους στον Λόφο για παιχνίδι γιατί τα παιδιά φοβόντουσαν, επίσης τα οχήματα της αστυνομίας (τζιπ, βανάκια, μηχανάκια) περνούσαν διαρκώς από τους χώρους που έτρεχαν και έπαιζαν τα παιδιά.

Μετά από επίπονο αγώνα τα σχέδια ιδιωτικοποίηση του λόφου ευτυχώς ανατράπηκαν και οι αστυνομικές αποχώρησαν, ο Λόφος επανήλθε σε μια κανονικότητα σε ότι αφορά την ευκολία πρόσβασης.

Βέβαια μετά από αυτή την εξέλιξη ο λόφος ήρθε αντιμέτωπος με την εγκατάλειψη και χωρίς εντατικές εργασίες που γίνονται από τη Συνέλευση για την υπεράσπιση του Λόφου του Στρέφη η εικόνα του λόφου θα ήταν πολύ χειρότερη.

Από το Σάββατο 26/4 τα ξημερώματα ο Λόφος τελεί ξανά υπό αστυνομική κατοχή με αφορμή την εκκένωση του Εξωστρεφή. Ένας χώρος που ένα χρόνο τώρα είναι ανοιχτός στη γειτονιά και οικογένειες έχουν μπορέσει να πραγματοποιήσουν παιδικά πάρτι για τα παιδιά τους, ένας χώρος που έχει βοηθήσει και εμάς σε εκδηλώσεις του συλλόγου μας είτε παρέχοντας μας για παράδειγμα πρόσβαση σε τουαλέτες για τα παιδιά (τις μοναδικές τουαλέτες για τον όποιον επισκεφθεί τον Λόφο).

Ο λόφος λοιπόν γέμισε ασφυκτικά ξανά με αστυνομικές δυνάμεις και αυτή η παρουσία τους είναι ακόμα πιο έντονη και προκλητική απέναντι στους κατοίκους. Αποκορύφωμα των τελευταίων ημερών η επίθεση που εξαπέλυσε η αστυνομία στον κόσμο που ήταν συγκεντρωμένος τη Κυριακή 27/4 με αφορμή αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις που ήταν προγραμματισμένες με τη συμμετοχή δεκάδων παιδιών. Τα παιδιά μας έγιναν μάρτυρες απίστευτων σκηνών βίας βλέποντας τους γείτονές τους να ξυλοκοπούνται ενώ την ίδια ώρα χημικά και κρότου λάμψεις έκαναν τον τρόμο που βίωναν ακόμα μεγαλύτερο.

Είχαμε παιδιά που εγκλωβίστηκαν μέσα στο γήπεδο του μπάσκετ χωρίς τους γονείς τους και γονείς που δεν τους επιτρεπόταν να προσεγγίσουν τα παιδιά τους. Να αναφέρουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών ήταν ηλικίες 5-9.

Τις μέρες που έχουν ακολουθήσει έχουμε αναγκαστεί να γίνουμε παιδοψυχολόγοι καθώς πολλά ακόμα είναι τρομοκρατημένα και φοβούνται να πάνε στον λόφο να παίξουν.

Σαν να μην έφτανε όλο αυτό που βίωσαν τα παιδιά τη Κυριακή, την επόμενη μέρα και ενώ τα παιδιά λένε ακόμα και στους δασκάλους τους για το πόσο φοβήθηκαν (θα πρέπει κάποιος να δει ζωγραφιές που έκαναν τα παιδάκια στο 82ου νηπιαγωγείου) , την ώρα που οι μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου σχολούσαν και αποχωρούσαν από τα σκαλιά του σχολείου τους, βρέθηκαν να περπατάνε στην κυριολεξία ανάμεσα σε πανοπλίες αστυνομικών μιας ολόκληρης διμοιρίας, η οποία άλλαζε βάρδια και θεώρησε ότι από η Ψελλού, που είναι η πόρτες, των σχολείων είναι η κατάλληλη διαδρομή.

Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε άλλο να παίζουν κάποιοι με τη ψυχική υγεία των παιδιών μας, απαιτούμε την άμεση αποχώρηση των αστυνομικών δυνάμεων από τον Λόφο του Στρέφη για να μπορούν τα παιδιά μας και πάλι να χαρούν το παιχνίδι στον Λόφο της γειτονιάς τους, είμαστε μια γειτονιά με σταθερή αστυνομική παρουσία σε διάφορα σημεία κάτι που επηρεάζει ήδη τη ψυχοσύνθεση των παιδιών. Δεν πάει άλλο!

Νέος Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

 

Δευτέρα 28 Απριλίου 2025

Ανακοίνωση για τα σημερινά γεγονότα στο σχόλασμα

Ύστερα από τη χθεσινή επίθεση στο Λοφο του Στρέφη, με ξύλο, χημικά και κρότου λάμψης, μπροστά στα έντρομα ματιά των παιδιών μας, βρεθήκαμε σήμερα το μεσημέρι αντιμέτωποι με ένα ακόμα περιστατικό βίας. Την ώρα που οι μαθητές του 36ου Δημοτικού και του 82ου Νηπιαγωγείου σχολούσαν και αποχωρούσαν από τα σκαλιά του σχολείου τους, βρέθηκαν να περπατάνε στην κυριολεξία ανάμεσα σε πανοπλίες αστυνομικών μιας ολόκληρης διμοιρίας,  η οποία άλλαζε βάρδια και κατευθυνόταν προς την κλούβα, που έχει εγκατασταθεί πλέον και στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. 

Πόσα μπορούν να αντέξουν αυτά τα παιδιά;;;; Από χθες προσπαθούμε να τα ηρεμήσουμε και να κάνουμε τα παιδιά μας να νιώσουν και πάλι ασφαλή, αφού δέχτηκαν επίθεση επειδή... βγήκαν να παίξουν στον Λόφο της γειτονιάς τους και σήμερα οι ίδιες "στολές" παρελαύνουν πάνοπλες στα σκαλιά του σχολείου τους, μπροστά στα έντρομα μάτια τους. Το τραγικό είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά. Το σχολείο διαρκώς στοχοποιείται ακριβώς επειδή υπερασπίζεται τον Λόφο του Στρέφη ως δημόσιο χώρο για όλους και όλες και το λέει δυνατά. Τα χθεσινά και σημερινά γεγονότα δεν είναι "τυχαία". Επί εποχής Prodea γονιός του σχολείου ξυλοκοπήθηκε και αστυνομικές δυνάμεις είχαν στρατοπεδεύσει έξω από την είσοδο του σχολείου στην Πουλχερίας, ενώ μάρσαραν χαρακτηριστικά κάθε φορά που περνούσαν και γονείς με παιδιά βρίσκονταν εκεί. Επιτέλους, όλοι οι αρμόδιοι να πάρουν θέση.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΙΣ 27/4 ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΕΤΕ ΜΑΣ ΕΞΟΡΓΙΖΕΤΕ

Από νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής, κάτοικοι της γειτονιάς, ανάμεσά τους και οικογένειες του σχολείου μας, μαζεύτηκαν στο Λόφο του Στρέφη, στο πλαίσιο αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων για την υπεράσπιση του Λόφου. Παρά την έντονη, πολυάριθμη και προκλητική παρουσία των ΜΑΤ, οι εκδηλώσεις προχωρούσαν με τα παιδιά να σχηματίζουν τη δική τους ομάδα και να λαμβάνουν μέρος στο τουρνουά ποδοσφαίρου. 

Ενώ συμμετείχαν στο τουρνουά ποδοσφαίρου που γινόταν στο γηπεδάκι του μπάσκετ, παιδιά και γονείς του σχολείου μας αλλά και της γειτονιάς, βρεθήκαμε αντιμέτωποι με τις δυνάμεις των ΜΑΤ που χρησιμοποιούσαν δακρυγόνα και κρότου λάμψης με στόχο τον εκφοβισμό και την απομάκρυνσή μας από τον λόφο. 

Με αφορμή τον κατειλημμένο χώρο του Εξωστρεφή, από τα χαράματα του Σαββάτου, 26 Απριλίου, ο λόφος βρίσκεται ξανά υπό αστυνομική κατοχή. Οι δυνάμεις των ΜΑΤ δεν διστάζουν να απειλούν, να σπρώχνουν με τις ασπίδες, να ρίχνουν ξύλο, χημικά και κρότου λάμψης παρουσία των παιδιών… 

Κλούβες της αστυνομίας κλείνουν τους δρόμους της γειτονιάς, οι διμοιρίες περπατάνε σε δρόμους και πεζοδρόμια θυμίζοντας εποχές πολέμου και τρομοκρατίας.  

Συνεχίζουμε να καταγγέλλουμε τις πρακτικές βίας και δεν θα σταματήσουμε να φωνάζουμε ότι δεν μπορούμε να ζούμε έτσι. Χρειαζόμαστε ελεύθερους πράσινους χώρους, γήπεδα και πάρκα

Χρειαζόμαστε το λόφο μας, για εμάς, για τα παιδιά μας, για τις παρέες μας!


Νέος Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών


Σάββατο 26 Απριλίου 2025

Ελεύθερος Λόφος του Στρέφη!!!


 Τα προηγούμενα χρόνια, στο υπάρχον πρόβλημα έλλειψης ελεύθερων δημοσιών χώρων στη γειτονιά των Εξαρχείων, βιώσαμε επιπλέον την απώλεια της πλατείας αλλά και τη προσπάθεια παραχώρησης του Λόφου σε ιδιώτες. Και τα δυο γίνονται με τον γνωστό τρόπο, εντατικοποίηση μια στρατιωτικού τύπου αστυνομοκρατίας μέσα στη γειτονιά.

Τα παιδιά μας μεγαλώνουν αναγκαζόμενα στη καθημερινότητα τους να περνάνε ανάμεσα από πάνοπλες αστυνομικές δυνάμεις όποτε πρέπει να κινηθούν στη γειτονιά για να πάνε να παίξουν, ή να πάνε σε κάποια δραστηριότητα.

Ύστερα από μαζικό αγώνα των συλλογικοτήτων και των κατοίκων της γειτονιάς, στον Λόφο του Στρέφη αυτή η κατάσταση άλλαξε. Πριν ένα χρόνο τα σχέδια παραχώρησης του Λόφου σε ιδιώτες ανατραπήκανε και οι αστυνομικές δυνάμεις απομακρύνθηκαν από το Λόφο, η διέλευση στον Λόφο για μικρούς και μεγάλους έγινε ξανά ελεύθερη. Οι γονείς μπορούσαμε να περάσουμε από τον Λόφο χωρίς τον φόβο να ξυλοκοπηθούμε από τις δυνάμεις των ΜΑΤ (όπως συνέβη σε πατέρα του σχολείου μας τον Οκτώβρη του 2022) και τα παιδιά μπορούσαν να παίζουν χωρίς τον φόβο μην τους πατήσει κάποιο αυτοκίνητο ή μηχανάκι της αστυνομίας (όπως είχε συμβεί στο αποκριάτικο πάρτι του σχολείου μας τον Φλεβάρη του 2023 όπου τα οχήματα και οι δυνάμεις της αστυνομίας περνούσαν ανάμεσα στα παιδιά που έπαιζαν).

Ένα χρόνο τώρα ο δήμος έχει παρατήσει τον Λόφο και τη φροντίδα του έχει αναλάβει κυρίως η  Ανοιχτή Συνέλευση για την Υπεράσπιση του Λόφου Στρέφη με τακτικούς καθαρισμούς, δενδροφυτεύσεις (στις αρχές του Απρίλη τα παιδιά είχαν την ευκαιρία συμβάλουν και αυτά σε δενδροφύτευση της συνέλευσης) κ.α. Επίσης στον χώρο της κατάληψης του Εξωστρεφή φιλοξενήθηκαν πολλά παιδικά πάρτι.

Σήμερα τα χαράματα η αστυνομία εκκένωσε την κατάληψη του Εξωστρεφή στο Λόφο του Στρέφη, υλοποιώντας τις απειλές του Χρυσοχοΐδη για μια γειτονιά χωρίς εκδηλώσεις, χωρίς συναυλίες, χωρίς ελεύθερους χώρους. Από το πρωί, ο Λόφος του Στρέφη είναι κατειλημμένος από την αστυνομία, φέρνοντας στο νου τα προηγούμενα μαύρα χρονιά. Καλούμε τις οικογένειες του συλλόγου και της γειτονιάς να ανέβουμε για παιχνίδι στο μπασκετάκι, απο τις 19.00 και μετά, διεκδικώντας το δικαίωμα μας για ελεύθερη πρόσβαση στους δημόσιους χώρους, στο πράσινο, στην κοινότητα.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΗΜΟΣΊΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΛΟΦΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΕΦΗ


Νέος Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών


Κυριακή 6 Απριλίου 2025

Ανοικτή συνεδρίαση ΔΣ - 9 Απριλίου 2025

 Αγαπητοί γονείς,

Την Τετάρτη 9 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί η τακτική συνεδρίαση του ΔΣ του συλλόγου για τον Απρίλιο. Η συνεδρίαση θα γίνει στις 6.30 στο σχολείο. Τα θέματα προς συζήτηση είναι:

1. Απολογισμός bazaar

2. Απολογισμός των μέχρι τώρα δράσεων για τα θέματα των πειθαρχικων και των εγγραφών.

3. Προγραμματισμός επόμενων δράσεων και εκδήλωσης στο σχολείο σε συνεργασία με το σύλλογο εκπαιδευτικών "Αθηνά"

4. Καλοκαιρινή εκδρομή

5. Διάφορα

Το Διοικητικό Συμβούλιο είναι ανοιχτό σε όλους τους γονείς. Αν υπάρχουν άλλα θέματα που θέλετε να συζητηθούν ενημερώστε τα μέλη του ΔΣ.

Σάββατο 5 Απριλίου 2025

Ανακοίνωση - ενημέρωση για τη νέα πλατφόρμα εγγραφής στην Α’ δημοτικού

Άλλη μία ιστορία «νοικοκυρέματος» και αριστείας συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας από τις αρχές του Μάρτη. Το υπουργείο Παιδείας, αφού άφησε και φέτος όλα τα σχολεία υποστελεχωμένα (με κενά σε εκπαιδευτικούς αλλά και σε παράλληλες), έκανε όπου μπορούσε συμπτύξεις τμημάτων, μας ευεργέτησε με τα Ωνάσεια σχολεία, έστειλε κλήσεις σε πειθαρχικά στους/στις νεοδιόριστους/ες εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στην προκηρυγμένη απεργία-αποχή της ομοσπονδίας τους ενάντια στην αξιολόγηση, μεθοδεύει τώρα και τη διάλυση της Α' δημοτικού, μέσα από αποκλεισμούς και κατά βούληση μετακινήσεις παιδιών καθώς και περαιτέρω συμπτύξεις τμημάτων. Και πώς θα ήταν πιο εύκολο να υλοποιηθεί ένα τέτοιο σχέδιο; Μα, φυσικά, με τη δημιουργία μιας απολύτως ελεγχόμενης από το ίδιο ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την εγγραφή των παιδιών στην Α' τάξη. Και γιατί είναι «κακή» μια ηλεκτρονική πλατφόρμα η οποία διευκολύνει τους γονείς να κάνουν αίτηση από την ησυχία του σπιτιού τους χωρίς να τρέχουν στα σχολεία; Πρωτίστως γιατί αγνοεί τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού και προϋποθέτει ότι όλοι οι γονείς είναι εγγράμματοι και έλληνες.

Από τις 6 Μάρτη που τέθηκε σε λειτουργία η πλατφόρμα (και ενώ είχαν ξεκινήσει οι εγγραφές) έχουν διαπιστωθεί μια σειρά από προβλήματα: γονείς χωρίς ελληνική ταυτότητα δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την εγγραφή, γονείς με διεύθυνση κατοικίας εντός της περιφέρειας του τάδε σχολείου βλέπουν τα παιδιά τους να στέλνονται στο δείνα όμορο σχολείο, γονείς που καταφέρνουν να ολοκληρώσουν την εγγραφή (αφού έχουν πάει στον ΕΦΚΑ, έχουν επικοινωνήσει με την ΗΔΙΚΑ ή με όποια άλλη δημόσια υπηρεσία ήταν αναγκαίο για να τα καταφέρουν), αλλά στο τέλος διαβάζουν στην αίτησή τους «σχολείο ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ανάθεσης»…

Ως σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων και ως σύλλογοι εκπαιδευτικών Π.Ε., με μοναδικό γνώμονα τις μορφωτικές ανάγκες όλων των παιδιών, ζητάμε να σταματήσουν:

  • ο εξόφθαλμος αποκλεισμός παιδιών (κυρίως προσφυγικής ή μεταναστευτικής καταγωγής) από το δημόσιο σχολείο
  • η αντιεκπαιδευτική πολιτική συγχωνεύσεων/συμπτύξεων τμημάτων (με ταυτόχρονο ορισμό
    ανώτατου ορίου ανά τμήμα τα 15 παιδιά)
  • η κατά τη βούληση του υπουργείου τοποθέτηση παιδιών σε σχολεία, με απώτερο σκοπό το κλείσιμο σχολικών μονάδων
  • η επιβολή συνεχών εμποδίων στη μόρφωση των παιδιών μας
Στεκόμαστε απέναντι σε αυτήν την οργανωμένη προσπάθεια πλήρους υποβάθμισης των σχολείων και καλούμε το υπουργείο Παιδείας να στηρίξει το δημόσιο σχολείο, τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς του! Είναι χρέος μας να παλέψουμε για δημόσια παιδεία για όλα τα παιδιά, χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις!

Α' Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων 2ης Δ.Κ. Αθηνών
Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Καισαριανής
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Αριστοτέλης»
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Η Αθηνά»
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηλιούπολης «Μιχάλης Παπαμαύρος»
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο Παρθενώνας»
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ρόζα Ιμβριώτη»
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 12ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 14ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών «Δημήτρης Πικιώνης»
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών & Μαθητριών 14ου Νηπιαγωγείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 26ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων 35ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Νέος Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 40ού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 73ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 133ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Τετάρτη 2 Απριλίου 2025

Ανταπόκριση από τη δενδροφύτευση στο Λόφο του Στρέφη


Ο καιρός τελικά συμμάχισε και μπορέσαμε Κυριακή 30/3 μικροί-μεγάλοι να βρεθούμε στο Λόφο του Στρέφη και να βοηθήσουμε την Ανοιχτή Συνέλευση για την Υπεράσπιση του Λόφου Στρέφη στις εργασίες δενδροφύτευσης.

Είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τον Λόφο και τις ανάγκες του. Τα παιδιά το χαρήκανε και σίγουρα θα ανανεώσουμε το ραντεβού μας για το άμεσο μέλλον!