‘Όπως έχουμε ήδη ανακοινώσει, αυτη την Κυριακή, 23/2, γίνεται το αποκριάτικο πάρτυ του συλλόγου γονέων. Το πάρτυ θα γίνει στο μπασκετάκι στο λόφο του Στρέφη, στις 12.00. Σε περίπτωση κακοκαιρίας θα μεταφερθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου.
Η οργάνωση του πάρτυ απαιτεί την βοήθεια όλων.
Όσον αφορά το φαγητό ο σύλλογος θα προμηθευτεί σουβλάκια (χοιρινό και κοτόπουλο), φαλάφελ (αυτά με τις αντίστοιχες πίτες) και χυμούς. Για τους γονείς θα υπάρχουν μπύρες και κρασί. Όλα αυτά θα διατίθενται σε όσο το δυνατόν χαμηλότερη τιμή.
Πέρα από αυτά θα υπάρχει και μπουφές με ότι φαγητά φέρουν οι γονείς. Για να υπάρχει σχετική ποικιλία προτείνουμε τα παρακάτω:
- Α και Β τάξη: Σφολιατοειδή, πιτάκια ή πίτσα. Ολα θα πρέπει να είναι ψημένα (δεν θα υπάρχει φούρνος) και, αν χρειάζεται, κομμένα σε κομμάτια.
- Γ και Δ τάξη: Σαλατικά και λαχανικά. Θα υπάρχουν μόνο πιατάκια και πιρουνάκια οπότε οι σαλάτες καλό είναι να είναι στεγνές και αν γίνεται να τρώγονται και με το χέρι (ντοματίνια, στικς καρότο, αγγούρι, κλπ).
- Ε και ΣΤ τάξη: Χυμούς. Οι χυμοί θα μπουν μαζί με αυτούς που θα έχει φέρει ο σύλλογος (υπάρχει μεγάλη κατανάλωση και δεν μπορεί να καλυφθεί αλλιώς). Θα πρέπει να είναι σε συσκευασίες λίτρου που θα σερβίρονται σε ποτηράκια.
Εκτός από τα φαγητά θα χρειαστεί βοήθεια και με τις εργασίες που πρέπει να γίνουν. Συγκεκριμένα θα χρειαστεί:
- Καθαρισμός και προετοιμασία του χώρου πριν το πάρτυ.
- Βοήθεια στο σερβίρισμα (για σουβλάκια, φαλάφελ και ποτά)
- Καθαρισμός χώρου μετά το πάρτυ.
Όποιος είναι σίγουρος για τη διαθεσιμότητα του καλό θα ήταν να ενημερώσει το σύλλογο για να βγουν οι βάρδιες.
Έχουμε ήδη λάβει κάποια μηνύματα. Χρειαζόμαστε και άλλα χέρια :)
Την ημέρα του πάρτυ θα γίνει, όπως κάθε χρόνο και λαχειοφόρος αγορά με πολλά δώρα. Παρακάτω θα βρείτε τον προσωρινό κατάλογο των δώρων που μεγαλώνει κάθε μέρα.
Κάθε λαχνός θα έχει κόστος €1 και τα έσοδα θα χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες του Συλλόγου.
.


